Brillemamma Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Jeg har sånn eletrisk varmeteppe i sengen. Jeg har så lett for å fryse, og ligger med det på svak styrke hele natten... Er dette skadelig for fosteret tror dere? Er 6uker på vei....
Trultemora er presseklar!! Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Det skal nok ikke ha noe å si det! Kos deg med varmeteppet du! :
*Super*Mamman* Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Er ikke sikker, men har hørt noen navne at det ikke er bra med den elektiske " strålingen " eller noe i den dur.... Spurte jordmor om elektrisk varmepute, og hun sa det gikk helt fint. Og det blir vell det samme, men at varmeteppet er større...
Vertigo Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Tror ikke det er skadelig for fosteret. MEN vær obs på at sånne tepper kan begynne å brenne! De er vel egentlig ikke anbefalt å sove med. Jeg hadde ett for en del år siden. Jeg var som deg frossen, og sov med det på laveste styrken. En kveld etter at jeg hadde lagt meg kjente jeg en merkelig lukt. Slo på lyset, og det røyk rett ved siden av puta mi... Du kan si det var ei som hoppa raskt ut av senga - og som aldri sover med varme mer... Må jeg ha varme bruker jeg heller en varmeflaske eller tre, og ei ekstra dyne.
marinas skatt Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Jeg hadde også varmeteppe men fjernet det med en gang jeg fant ut at jeg var gravid. På varmeteppet mitt ihvertfall sto det en klar og tydelig advarsel mot og bruke dette under graviditet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå