Gjest Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 er vel ett år sden vi flyttet hit, nybygg. kjempe flott sted. trives kjempe godt. Men der er ingen lekeplass i nærheten.. derfor SKAL jeg i år kjøpe dissestativ, sandkasse og sklie. men når jeg nå leter på nettet finner jeg bare disestativer og sklier til barnehager ol ikke til private hager.. noen som vet om noe steder jeg kan lete? helst i bergen/hordaland
nickoline og supermann Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 felleskjøpet og maxbo. vi skal prøve å lage selv. sambo, sambo og pappa som snekrer......... vil ha med lekehus og alt i ett!!!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 maxbo, monter og de der, eller så har lekebutikkene det.. Toys r' us f.eks. I sommer så hadde de på smart club.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 maxo har sandkasse med med lokk, som blir til sittekrakk når dere tar det til siden.. Og dem har og huskestativ med to husker, og man kan kjøpe sklie på siden - så da har du alt du trenger.. Pris aner jeg ikke.. Vi fikk i sommer, men pris nei ha ikke peiling..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå