Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Jeg begynte på 3 dagen på overtid idag. Hadde termin 1.januar. Har helt mistet troen på at han noengang kommer ut. Har prøvd alt! Noen andre der ute? Føler meg litt alene...
Hymia+muffins Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 9 dager på overtid. Har prøvd sex, husvask og trasking i ulendt terreng.. For 1 time siden gikk slimproppen så nå får vi se om det blir til noe da..
Har to søte små :) Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 6 dager på overtid i dag.. Var akkurat på kontroll på sykehuset, og de sa at jeg måtte ikke regne med noen baby de første dagene vertfall... Så da er det bare å vente videre......
Tyttebærsyltetøy Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 jeg er 1 dag på overtid. huff håper det ikke er så lenge igjen. Har kynnere og menssmerter nesten hele tiden og hatt hatt det de siste 14 dagene. Pyton!
Ein T Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 4 dager overtid og drittlei!!! har prøvd d meste her og. hadde to dager med sterke kynnere, men i går stoppet det opp og i dag er d også rolig. ser ikke ut for at hun kommer med det første nei. skal til legen i morgen på kontroll..... kanskje han ser noe forandring.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 Jeg hadde termin i går. Sitter og strikker babytøy og koser meg for så vidt. Babyen kommer når den kommer, ellers har jeg fått tid til igangsetting 15. januar, så det er uansett ikke lenge til babyen er her!! =)
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 3. januar 2008 #9 Skrevet 3. januar 2008 Jeg er 8 dager på overtid nå.... Uff, håper virkelig at den lille kommer ut snart:o(
timu Skrevet 3. januar 2008 #11 Skrevet 3. januar 2008 2dager overtid, hadde termin 1.januar....utolig hvor lange dagene blir når man har runda termindato, selv om man egentlig vet at dette ikke er dagen man sannsynligvis føder..... slimproppen gikk 1.januar da, så noe skjedde iallefall den dagen:)
*Gravida* 1. Januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 #12 Skrevet 3. januar 2008 Hadde termin 1. Januar. Håpet ikke på overtid jeg, er så sliten og øm i hele kroppen. Vil føde NÅ!!!!!!
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 3. januar 2008 #13 Skrevet 3. januar 2008 setter rekorden jeg! 15 dager over i dag jeg........ og fremdeles baby i magen! men i morgen tvinger de den ut... da er de ferdig med å vente på denne dumme møkka kroppen min
Lille januar nurk Skrevet 11. januar 2008 #14 Skrevet 11. januar 2008 Åh.. kjenner meg såå igjen! Sitter også her nå 10 dager på overtid. Trollbandt meg nok litt mye til terminen som var 01.01. Urettferdig at noen må gå lengre gravid enn andre, spesielt når det går utover slutten på sv.skapet og spes jeg er såå lei... Drikker bringebærblad te så det står ut av ørene, og bama sine 5 om dagen frukter har vi byttet ut med 5 om dagen senge kos, men nada.. En sta liten krabat det der altså!! Lykke til alle som fremdeles venter :-) Og gratulerer til dere som ikke lenger venter på den lille :-)
Ladysoul Skrevet 11. januar 2008 #15 Skrevet 11. januar 2008 det er mange som er på overtid, jeg hadde termin i går, så det er jo ikke så ille men jeg vil jo gjerne at ting skal skje...skjønner jo at det kan bli enda en stund å vente
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #16 Skrevet 11. januar 2008 Hadde ul. termin 4 januar. Fikk premature rier når jeg var i uke 24 og har måttet holdt meg i ro / til sengs i 11 uker for å være sikker på ikke få for tidlig....når lillingen endelig kunne få komme ut i verden, så har han det kjempeflott og vil være lenger. Ble strippet for 4 dager siden og har tatt modningsakkupunktur.Trodde fødsel var i gang...men det stoppet opp etter 5 timer... Nå er det bare de vanlige smertefulle kynnerne/ modningsriene som herjer. Kan ikke annet enn å le...skjebnens ironi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå