Dollywood Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 skal dit i dag, og regner med å få vite kjønn. skjønte ikke vitsen sa han, synes ikke han fikk noe ut av det med forrige baby
☆Anonymia☆ Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 seriøst ?? da hadde jeg blitt jævla skuffa..fy faen.. unnskyld meg..
Blind Gudinne Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Dumme mannfolk... er jo så gøy på UL! På en annen side hadde jeg krevd at han skulle vært med, som støtte for meg hvis alt ikke er som det skal være ( sjansene er jo små for akkurat det, men de er der!). Hvis han fortsatt ikke vil være med, og du får vite kjønnet så hadde jeg ikke sagt noe til han. Så kan han bare ha det så godt -siden han mener at han ikke får noe ut av dette- he he. ( Er bare litt ondskapsfull av meg)
Dollywood Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2008 ja, jeg er lei meg. vurderer å la være å fortelle han kjønnet, så kan han gå og lure....
nickoline og supermann Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Jøss. Sambo synes det var det eneste store med mitt svangerskap. Han klarte ikke å forholde seg til at vi skulle ha barn. Den følelsen ble vekket etter fødsel. Men i ettertid skryter han fælt av 3D ul og de andre vi var på. Var verdt hver krone har jeg hørt han si til kompiser!
Dotten Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Oh my God! Kan ikke skjønne din samboer i det hele tatt. Det var jo noe av det flotteste min sambo hadde vært med på, og det var virkelig da han skjønte og/eller at det gikk opp for han at han skulle bli far. Det var jo da vi virkelig så en liten baby og greier. Er det mulig....? Fy så dårlig gjort! Håper han ikke tenker sånn ved fødsel, dåp og bursdager fremover også! Dumme mannen!!!!!!!!
Dotten Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 PS: Om du får vite kjønnet, tror jeg ikke du klarer å holde det hemmelig. Plutselig forsnakker du deg, enten du vil eller ei Men lykke til uansett. Hadde ellers gjort som ei skriver over her. Krevd at han blir med!!!!!! F.. heller. Skal han kun ha "morroa" med babylagingen o.l. han da, og ellers ikke ha noe ansvar??
*Rutletutt* Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 Oj, da hadde jeg blitt kjempeskuffa og superforbanna! Om han ikke får så mye ut av det så bør han i det minste være der med deg som støtte...hadde jeg fått vite at noe var galt på ul og vært alene hadde jeg aldri tilgitt ham. Krysser fingrene for at alt er bra og at samboeren din kommer til fornuft. Lykke til! Klem
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 3. januar 2008 #9 Skrevet 3. januar 2008 JObben til gubben er vanskelige, men han var bråbestemt på at ultralyd skulle han være med på da vi var der i november, han er aldri med til jordmor osv men på ultralyd og fødsel skal han være med. Synnest det er dårlig av mannen din og ikke bli med jeg da.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 3. januar 2008 #10 Skrevet 3. januar 2008 Jøss.. er det med han da? Sambo syntes det var supert. Siste svangerskap var vi også på 3D ul, og det syntes han var en utrolig flott opplevelse. Vi hadde med oss eldstegutten også og han syntes det var moro og vi fikk med en cd med film og bilder. Kanskje samboeren din ikke skjønte helt hva han så .. Kanskje han kunne fått litt bedre forklart hva som er hva? Jeg syntes det er lett å se selv, men min svigermor så ikke opp og ned på ul bildene. Kan jo være det.
Espoir Skrevet 3. januar 2008 #11 Skrevet 3. januar 2008 "Vitsen" er jo å se at alt står bra til med barnet. Og hvis han ikke kjønner at det er noe de fleste foreldre er opptatt av, både mødre og fedre, da skjønner han søren meg ikke mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå