* 5 om dagen * Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 jeg er syk i dag, så mannen min ville ta med seg sønnen vår på jobb en liten tur, vært borte ca 1 time, men nå er det skjedd en ulykke...mannen min har kjørt ut med lastebilen,(for å unngå en front kollisjon, etter som jeg har forstått) heldighvis sitter lucas i sitt sete, så han er i sikkerhet. Han er veldig redd, det hørte jeg på tlf, så jeg sa at pappaen måtte bestille taxi, så jg får han hjem... så får politiet, og viking hjelpe mannen min med bilen.... heldighvis ikke noen person skader, på noen..... men fy, for en ekkel situasjon, vi bor på sørlandet....sier ikke mer, snør som bare det, så da tør ikke jeg ut å kjøre....
Dotten Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Huff så ekkelt. Enda godt ingen ble skadd, men lillegutt må få litt ekstra kos i dag, og dere må snakke masse om det, da han sikkert har behov for det. Trøsteklem til dere alle!!
Mom2Two Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Det var da trasig:( Likevel hadde jeg nok aldri latt en fremmed drosjesjåfør kjøre hjem barnet mitt..
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 uff,bra ingen ble skadet. bor også på sørlandet med en mann i trailer:( og det snør og snør..
* 5 om dagen * Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2008 nei, hadde jeg bodd i oslo hadde jeg ikke det, men her har jeg familie som jobber som taxi, så da er det litt anderledes, og vi bor på en liten plass... Han er hjemme nå, og koser seg her hos meg....hadde sovnet i taxien han...var vel 5 min å kjøre... da tror jeg situasjonen var verre for min mann..... får snakke med han litt senere....
Mom2Two Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Ja, da blir situasjonen ganske annerledes, det er helt sant. Så godt at han er hjemme hos deg. Får kose dere og slappe av som best dere kan. Håper snøkaoset gir seg snart. Trøsteklemmer til deg
* 5 om dagen * Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. januar 2008 ja, taxi var det eneste som slo meg, for naboen var allerede på jobb, og kjørte bussen, mannen min så han mens de sto der. det var til naboen jeg hadde tenkt å høre om de kunne ha hentet lucas for meg....
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 uff så ekkelt:( Godt det tross alt gikk bra! klem
* 5 om dagen * Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. januar 2008 uff a meg asså...nå har jeg fått vite hva som skjedde... var en som bråbremsa foran mannen min, måtte bremse han og, for en vil jo ikke kjøre i noen, når en veier 20 tonn...fikk vrengt bilen ut, det gikk ikke, for det kom møtende, og var flere som var gående, var i en bakke dette her.... så det endte med at han klarte å unngå en lyktestolpe, fikk den i siden på bilen, dro av noen strømkabler, et par hus som fikk røsket ut fra veggene sine, kjørte ut igjenom en kommunal hekk, og sto midt ute i parken.... alt dette skjedde jo veldig fort, så for meg virker det litt rart...men han ville ikke vise meg senere, for han skulle ikke ut med privatbil i dag...eller resten av helgen....uff, han fikk seg en støkk.... men alt er gått bra, *kremt* bare betydelige skader på bilen...så han skulle snakke med sjefen, for var ikke helt til å kjøre med (noe tekniskegreier, når han heiser opp bilen) men jeg er glad alt gikk bra, dette er ikke det værste han har vært utfor på glatt føre.....skjønner ikke at han tør å kjøre jeg da men...
M&K+Påsan <3 Skrevet 3. januar 2008 #10 Skrevet 3. januar 2008 Bra det gikk bra Kan jeg spørre om hvor på sørlandet dette var?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå