rytme Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Jeg lurer på hvor lang tid det tar før symptomene begynner å komme. Når kommer de aller første? F.eks. kvalme, ømme bryster, osv. Jeg har nettopp begynt å prøve å bli gravid, så jeg er veldig spent.
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 hei tror det er veldig forskjellig når man får symtomer. Kan være jeg er gravid nå men er suikker gadde ikm i går mensurringer kvalm ømmebryster men ingen mens:s Noen får symtomer med en gang mens andre ikke i det hele tatt=) LYKKE TIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå