Gå til innhold

god morgen norge... i dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

I går sa de at foreningen rød skulle komme dit og snakke om rødming. Jeg slo på god morgen norge reprisen som går 10.15 til 12.10 ca... Men det kom det ingen derfra:( Hadde gledet meg... Trodde de viste hele god morgen norge i reprisen fra den som gikk tidligere om morgenen jeg??

 

Noen som har sett det i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har opplevd det samme med den reprise sendingen deres ja..Skulle se niesen min synge og alle hadde benket seg i sofaen men den gang ei.. Kanskje på web TV?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...