Gjest Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 I går sa de at foreningen rød skulle komme dit og snakke om rødming. Jeg slo på god morgen norge reprisen som går 10.15 til 12.10 ca... Men det kom det ingen derfra:( Hadde gledet meg... Trodde de viste hele god morgen norge i reprisen fra den som gikk tidligere om morgenen jeg?? Noen som har sett det i dag?
Hildemor fra vest Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Jeg har opplevd det samme med den reprise sendingen deres ja..Skulle se niesen min synge og alle hadde benket seg i sofaen men den gang ei.. Kanskje på web TV?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå