Gjest Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 UL den 27.des viste at den lille spiren ikke hadde utviklet seg siste par ukene (MA) tiltross for at jeg hadde alle graviditetssymptomer ... På selveste nyttårsaften fikk jeg rielignende smerter og blør og blør..... Men, jeg skal ikke forsure for dere som håper herinne, det er heldigvis mange som lykkes!!!!!! Jeg tar en pause fra BIM nå, må slikke sårene mine, men til alle dere: RIKTIG GODT NYTT ÅR OG LYKKE TIL I 2008!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Åh, så fryktelig trist og høre, Augustbarn:(((( Jeg har selv hatt meg en aldri så liten pause herfra i jula, men var innom her i går, og lette etter innlegg fra deg for og se hvordan det gikk. Hadde tenkt og lage et innlegg og spørre etter deg nå... Ta deg en pause, og så kommer du tilbake til oss når du er klar for det. Sender deg en stooooor klem
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Så ikke før etter at jeg hadde postet innlegget at du hadde sendt meg en PM, men har svart deg der også!
lillelilly Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Uff, så trist Vet hvordan du har det. På første UL (for litt over 1 år siden) fant de ikke noe liv og jeg hadde også hatt en MA som endte med utskrapning...... Jeg fikk en litt ekkel følelse uka før og følte med ikke gravid lenger, men uansett kom det jo som et sjokk! Du forsurer ikke når du forteller!!, jeg tenker faktisk slik at det er mange som har det sånn som oss, greit å ikke bare lese om alle oppturene og føle seg alene med alt det negative......... Selv om jeg selvfølgelig ønsker alt det beste for alle andre og jo færre i vår situasjon jo bedre..... Dessuten er det viktig å få ut det negative også, man blir jo mildt sagt frustrert av det her..... Kan ikke si at det siste to årene har vært så lett. Har hatt 7 innsettinger, hvorav 4 negative, 1 MA og 2 kjemiske..... Har bare 3 igjen på frys og håper at de skal være redningen.... Jeg gir meg i alle fall ikke med det første, har jo bevist at jeg kan bli gravid og det har jo du også!!!! Vi klarer det til slutt vi også!!!!!!! Ikke mist motet, selv om jeg har vært nære ved flere ganger jeg også...... 3 nære venninner har testa positivt med IVF/ICSI i løpet av tiden vi har holdt på og det føles ganske slitsomt at det "bare" er vi som sliter!! De barna er jo noe positivt for oss også, selv om vi skulle ønske at vi var i samme situasjon får vi bare håpe og tro at en dag blir det vår tur...... Lykke til videre!!! Du har bevist at du kan bli gravid, så før eller siden er det din tur også!!!
Bethenc Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 uff så leit. hadde liksom håpet at du var ferdig på disse sidene(at det hadde gått bra) Du får komme inn og støtte deg på oss hvis du trenger det! Sender deg også en kjempe stor klem
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Tusen takk jenter, det er virkelig godt å ha dere, og det hjelper veldig å høre at man ikke er alene om en slik nedtur, selv om ikke ønsker noen at dette skal skje, så er det værre å føle seg som den eneste! Du har rett LillyLilly, jeg skal holde fast ved det positive, jeg blir i det minste gravid! Tusen takk, det hjalp.... Varm klem til dere!!
Mumrikken :) Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Å, nei så trist!!! Jeg sender deg mange varme tanker og klemmer og vet av erfaring at du nok trenger litt tid til å komme deg på beina igjen! Stor trøsteklem
Søskenhåp adopterer Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 Samme med meg det... var på utskrapning fredag før jul... Oppdaga det på 12 ukers kontroll hvor jeg hadde bestilt ekstra UL fordi jeg følte vel på meg at ikke alt var som det skulle nei.... selv om jeg ikke blødde og ikke hadde vondt. Graviditetsfølelsen var liksom borte. Var 1 søskenforsøket vårt dette, har også mista i SA uke 5 første forsøket vi hadde forrige runde - men har jo bevist da med gutten vår at dette kan gå så jeg er fremdeles optimist. Skal igang med fryseforsøk til våren. Føler jeg trenger en liten "pause" kroppslig før jeg setter i gang så vil nok drøye til april hvis mulig... venter bare på mensen nå så får vi se åssen vi ligger an....Hører om MANGE som har hatt ufrivillige aborter så dette er visst desverre ganske vanlig, men og vanlig at man blir gravid igjen og lykkes! Vi får trøste oss med det!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 3. januar 2008 #9 Skrevet 3. januar 2008 Så utrolig trist!! Du får ta deg en pause og komme tilbake med friskt mot om en stund. Klem fra meg
koseputa Skrevet 3. januar 2008 #10 Skrevet 3. januar 2008 Dette var virkelig trist å lese, føler så med deg nå... Jeg har virkelig savna deg her i det siste, og lurt på hvor du ble av, skjønner veldig godt at du trenger en pause nå. Har virkelig vært koselig å bli kjent med deg, har satt stor pris på dine innlegg. Håper du kommer sterkt tilbake snart:) God klem til deg.
finetine Skrevet 3. januar 2008 #11 Skrevet 3. januar 2008 Uff så trist!! Veldig vond følelse å først teste positivt og så miste, hadde en SA selv høsten 2006 og vet hvor lei seg man blir. Fikk noen trøstende ord fra legen som undersøkte meg den gangen hun sa: Du har rett til å være sint og skuffet, du har rett til å være lei deg og føle at dette er fryktelig urettferdig- og da bare løsnet alt jeg gråt og gråt. Du må ikke føle at du forsurer noe, det er jo her du kan få ut all skuffelse, fordi vi vet hva du går igjennom. Venner kan jo ikke helt forstå hvis de ikke selv er i samme situasjon. Sender en trøsteklem, vet at det ikke er så mye mer som hjelper nå.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 3. januar 2008 #12 Skrevet 3. januar 2008 Huff dette var leit augustbarn. Føler virkelig med deg /dere nå. Håper en pause herifra vil gjøre deg godt. Sender deg en god klem !
lilly01 Skrevet 4. januar 2008 #13 Skrevet 4. januar 2008 Augustbarn så synd att det blev så. Jag hoppas du klarer det tillslut.Tenker på dig, Masse Trøste klemmer!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 5. januar 2008 #14 Skrevet 5. januar 2008 Var kjempetrist å høre.. men ikke gi deg!! Du lykkes )) trøsteklem
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 5. januar 2008 #15 Skrevet 5. januar 2008 Bestandig trist når det går galt... ... men synes ikke at du skal være redd for å forsure her inne. Vi er utrolig mange som har opplevd både MA og SA. Det er en del av det å være med på denne karusellen... Både oppturer og nedturer er godt å dele med andre som har opplevd det samme. Håper pausen fra BIM vil gjøre deg godt! Ta godt vare på hverandre!
*mary had a little lamb Skrevet 7. januar 2008 #16 Skrevet 7. januar 2008 Så utrolig trist å høre. Vil bare sende deg en god klem og ønske lykke til i 2008.
Abelone76 Skrevet 7. januar 2008 #17 Skrevet 7. januar 2008 Det var trist:-( Men stå på videre, vi skal lykkes en dag!!!!!
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 8. januar 2008 #18 Skrevet 8. januar 2008 Saa trist aa lese.. Haaper du faar samlet tanker og kommer tilbake naar du er klar for det.. Du vet hvor vi er om du trenger aa dele noen tanker og frustrasjoner ;-) Troesteklem
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #19 Skrevet 8. januar 2008 Tusen takk kjære dere, det er virkelig godt å ha slike som dere i litt tunge stunder!! Jeg har vært til UL idag bare for å sjekke at alt er borte.... Huff, men det var en positiv opplevelse også. Legen min forklarte og ga håp, så mannen min og jeg har bestemt oss for å ikke gi opp denne gangen heller. Så snart jeg har kommet i normal syklus starter vi neste IVF forsøk, så hvis alt går bra har vi uttak osv i feb/mars. Nå er alt mye lysere og jeg merker at jeg begynner å glede meg litt :-) Så til alle dere ventere, rugere og gravide: lykke til og mange klemmer fra meg ))
lita78ღ Skrevet 8. januar 2008 #20 Skrevet 8. januar 2008 Så utrolig trist å høre.... helt forferdelig at vi må oppleve dette da vi endelig får positiv test... Livet er absolutt ikke rettferdig! Men er veldig glad for at dere klarer å se framover, lykke til med neste forsøk, da sitter den i 9 mnd!! Klem
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 8. januar 2008 #21 Skrevet 8. januar 2008 Du er sterk og klar for nytt forsøk, det er kjempe positivt!! Denne gangen skal du lykkes!!! Jeg krysser alt for deg!! klem
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #22 Skrevet 8. januar 2008 Så flott og lese at du snart er i gang igjen, og at livet nå er blitt lysere:O)) Du er jammen tøff!!! Denne gangen skal det gå veien!! Stooor klem:O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå