Gå til innhold

trenger hjelp ang mei tai..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt en mei tai, og i bruksanvisningen står det at beina til babyen ikke skal utenfor mei taien før babyen er minst 6 måneder. så da betyr vel det at babyen skal sitte i froskestilling inne i mei taien?? men jeg får ikke til dette jeg da... det er jo ikke så stort tøystykke foran at en baby på 4 mnd som er 67 cm lang skal få plass inni der? alle sier jo at det er så praktisk med mei tai, men jeg får virkelig ikke til å bruke den ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ajekket www.tettinntil.com ? Det er det bildebruksanvisninger som er veldig gode.

Skrevet

takk for tips, sjekket siden nå og der var det bra beskrivelse!

men alle sier at det er så skadelig å bli bært i babybjørn.. hva er annerledes med en meitai egentlig?

Skrevet

Hei:)

Såvidt jeg har skjønt er det sittestillingen i mei tai som ikke gir belastning på hofter og rygg i og med at all tyngde belastes rompa?

Bærer selv min gutt på 4 mnd og det går kjempefint enda han er stor (68cm og 9120)

Skrevet

ja, det er vel sittestillingen kanskje..

hvordan bærer du gutten din? lillegutt her er nesten like stor som sønnen din, og jeg synes liksom ikke at han sitter trygt.. men kanskje jeg bruker den feil?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...