Fia tobarnsmor Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Og når byttet dere til dette? (Og er dere fornøyde med det?)
SaftSuse *Overtid* Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Vi har kjøpt BeSafe Izi Combi, men har ikke begynt å bruke det enda, så de andre spørsmålene kan jeg ikke svare deg på ) Valgte det utfra tester og at det er bakovervendt (kan snus når knerten blir eldre da, men foreløpig vil vi ha han bakovervendt ))
Fia tobarnsmor Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2008 Ja, det er det setet vi lurer på å kjøpe også:-) Men det står litt mellom det og Izi Comfort (det bakovervendte) Noen som har dette?
EnMamma Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Vi har Akta Graco DuoLogic og Britax Two Way Elite, bakovervendt. Godt fornøyd med begge to. Skulle jeg hatt nytt sete nå ville jeg hatt Britax Secura(om det passer i bilen så klart, veldig viktig å prøve setene før man kjøper). http://sikringavbarnibil.blogspot.com/
Prøve"røra"2014 Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Vi har besafe izi combi. Valgte det fordi lillegutt sitter veldig bra i det, det står kjempestødig i bilen (er så kjekt for man kan jekke selen stram), det har fått veldig bra på kollisjonstester og det kan brukes begge veier. Vi har det bakover å har tenkt å ha det så lenge som mulig. Men det er greit å ha muligheten til å snu det, uten å måtte kjøpe nytt. Men det er en vanlig monteringsfeil på dette setet. Vi fikk det montert i butikken, men jeg stolte ikke helt på at det ble gjort riktig, enda hun lovte at dette kunne hun. Så jeg gikk gjennom bruksanvisninga og måtte feste det om igjen. For hun hadde gjort 3 feil, en veldig alvorlig. Men jeg syns ikke bruksanvisningen var så vanskelig å følge som noen skal ha det til. Vi byttet sete når lillegutt var 9,5 mnd. Han hadde begynt å sutre hver gang vi skulle kjøre, men etter at vi bytta så trives han veldig godt på biltur=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå