PMST Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2008 da jg koblet til ipoden,nå i sted for første gang lastet den inn alle sangene jeg hadde på itunes inkl.pellepoliti og dyrene i hakkebakkeskogen hehe de trenger jeg jo ikke...hehe men hvordan få dem vekk ?
Nullenusken Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Du må koble til dataen igjen og slette via itunes... Har funnet ut at det er ikke lurt å bruke itunes som musikkprogram på dataen, heller ha et annet du bruker til daglig, for ipoden kopierer over alt hver gang... veeeldig tungvint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå