Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Her i går kjente jeg plutselig kjempe VOND press baki endetarmen.. grusom smerte.. Så gav det seg.. Noe som vet hva det er?? Minnet meg om følelsen av at jeg skulle få ut litt luft som ikke ville ut.. auuu...
termin 29.jan Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Det er kanskje hodet på babyen din det :-) Vet jo ikke hvor langt du er på vei, men det er ikke nødvendigvis et tegn på at den kommer snart (jeg snakker av erfaring... ;-) )
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Jeg har termin 28 januar=) Men fy flate det var vondt!da ble jeg redd for at det er sånn riene er.. for da overlever jeg ikke lenge altså!!!
termin 29.jan Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Jeg hadde også en sånn "ri" en stund før fødselen sist (bare at det var mer i korsryggen) og det var uutholdelig, men når du får ordentlige rier vil kroppen pøse på med sine egne smertestillende så det går nok litt bedre likevel :-)
mamma til 2 små:=) Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Det er der jeg kjente smerte når jeg skulle ha min første---der og ryggen--og det ene låret...har hatt det nå også når jeg har hatt maserier
mamma til 2 små:=) Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Jeg burde kansje ikke svart på innlegget ditt...ikke meningen å skremme men det er jo like greit å vite det?
Hildemor fra vest Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 Jeg har hatt masse slik som du beskriver..Det er nok kynnere i kombinasjon med luft i tarmene..Lett for å få nærmest kolikksmerter nå i disse tider ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå