MoTe Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 hvordan ser denne egentlig ut? og hvor lang tid tar det da normalt før fødselen er igang? Var på do nå og når jeg tørket meg så kom det ganske mye tykt gulaktig slim, kan dette ha vært slimproppen?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Hos meg kom det MYE slim når proppen begynte å løsne. Vanlig gulaktig utflod kan og være slimete og er sikkert ikke proppen. Det er og vanlig at det kan være litt blod i slimet hvis det er proppen. Det er ikke sånn at proppen løsner på en, to , tre. Den brukte flere timer på å komme "ut" hos meg. Hver gang jeg var på do tørket og tørket jeg slim. Men dette kan sikkert variere.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 ...og det kan ta fra noen timer til ca 12 dager før fødselen starter (etter proppen har løsnet)
MoTe Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2008 uff ikke mange dager håper jeg, er allerede 5 dager over termin. Så nå kan det godt skje noe....jeg er klar jeg...:-)
Minnie Mom Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Jeg var ikke i tvil da proppen gikk hos meg. Kom en stor klump med slim og blod i midten da jeg tørket meg på do. Lignet ikke vanlig utflod, var mye seigere og en klump liksom.. Ekkelt, men sant.. ;o) Gutten var ute 15 timer etterpå, men slimproppen kan vel gå lenge før fødselen starter også...
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Min slimpropp datt ned i do, der så den ut som en tjukk gul mark med blod på, ÆSJ!!!! da jeg tørket meg etterpå kom det gulhvitt slim med blodstriper i. Ikke spesielt delikat, men sånn så den ihvertfall ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå