Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Fikk time idag til kontroll på sykehuset i morgen,de setter meg vel ikke igang uten at jeg er forbredt eller ? Bør jeg ta med bagen? Er 12 dager over ul-t imorgen.. Ble litt stresssa her nå.. :-/
Ein T Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 jeg hadde tatt med baggen. kan jo hende de setter deg i gang. 12 dager.... oi..... er du ikke lei?? jeg er 4 dager over og klikker snart. lykke til hvertfall. dette går bra vetdu
melkekua™ Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Lurt å pakke bagen klar sånn tilfelle ) Jeg var til overtidsvurdering 11 dager over ul.termin med første, og ble satt igang dagen etter. Dette går bra skal du se!
canutten Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 slapp av, så lenge alt er fint så er det hjem igjen! uansett kommer du nok hjem en tur for å vente på at ting tar seg opp. Jeg fikk målt babyens aktivivtet i en halv time og deretter var jeg hos lege som vurderte. hun strippet meg og så dro jeg hjem, tre timer etterpå var jeg i gang og fire timer etterpå var jeg tilbake. legg bagen i bilen du, man vet jo aldri.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Vi håpet så veldig på å gå over til nyåret,så det har gått veldig fint. Men nå må ho gjerne komme ut,merker det tar på ja.. Takk for svar,da tar jeg med bagen jeg Lykke til til deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå