Gå til innhold

Dere med gutt og jente,


Anbefalte innlegg

Skrevet

var mageform annerledes eller lik???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er litt lavere nå, venter gutt denne gangen. Tror det har med at jeg har født en gang før.

Skrevet

har ikke fått jenta mi enda da, men 3 Ul har sagt at det er jente i magen denne gangen. Og forrige gang, da jeg fikk gutt, var magen min mer tut-formet enn denne gangen, har litt breiere mage nå.

Skrevet

Har en av hvert og den største forskjellen var at gutten lå høyt og sparket mye i ribbebeina, mens jenta lå langt nede og merket ikke noe til spark i ribbebeina.

Klarer ikke å huske om magen var forskjellig i bredden, men tror ikke det.

Skrevet

Hadde fotballmage med nr en (gutt). Med nr to følte jeg at magen gikk helt bak på ryggen (jente.)

 

Nå har jeg en blanding, men mest kul og jeg venter en gutt igjen.

Skrevet

Synes igrunn magen er ganske lik jeg. Fikk gutt første gang og venter nå jente iflg 2 UL. Største forskjellen på svangerskapene er at jeg var mer kvalm denne gangen og at hun sparket mye mindre enn broren sin (samt at jeg er mer sliten). Men magen synes jeg er lik...

Skrevet

Da jeg var gravid med jentene mine hadde jeg såkallt fotball mage høyt oppe noe som er typisk for gutt..Med gutten min og denne gangen bærer jeg det lavt og har en breiere mage..Vet ikke hva vi får så det skal bli spennende;-)

Skrevet

Magen har vært lik alle tre gangene. Jente og gutt fra før, og venter gutt nå. Eneste forskjellen har vært at med guttene har jeg vært kvalm, ikke med jenta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...