Ein T Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 er 8 dager over menstermin og 4 dager over UL termin. fikk ikke noe time av lege eller JM dersom jeg skulle gå over tiden. men siden vi lixom skal ha så go oppfølging den siste mnd vi er gravid, lurer jeg på om det fortsatt ikke gjelder, dersom man går over tiden. er 1 uke siden jeg var hos legen. og 3uker siden jeg var hos JM. ville dere ha ringt? for å fått en time og sett at alt var bra med babyen eller??' eller ville dere ringt føden? jeg er livredd for å mase og trenge meg på om d ikke er nødvendig. hva gjør jeg?
melkekua™ Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Ring fastlegen eller jordmor du!! Mas, mas og mas! Rart du ikke har fått time til overtidsvurdering!
Ein T Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2008 jeg drar bort til legen jeg. kommer aldri igjennom tlf. så får jeg sikker komme i morgen takk for svar.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Jeg var hos legen min 2 dager over termin, og da ble jeg ikke satt opp på overtidskontroll. Har ENDA ikke født, og i morgen har jeg ny legetime. Da vil jeg være 9 dager over termin, og vil få med meg time til overtidskontroll før jeg går hjem:o) (Legen min fortalte meg dette på forrige sjekk da.. hehe.. Så jeg vet liksom hva som skjer). Når har du ny legetime da?
Ein T Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2008 jeg var innom legen i dag. skal inn i morgen på kontroll så får jeg høre om jeg skal komme igjen etter det... greit de følger med meg og babyen. at det er som det skal
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Husk at du ikke er på overtid før i uke 42, dvs 2 uker etter termin! Men ja, det er sikkert greit å bestille en time hos legen. Om ikke annet så føles det jo tryggest. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Jeg fikk beskjed av min fastlege at hvis jeg går over termindato, så skal jeg til sjekk ca annenhverdag frem til fødslen. Vet ikke om det er vanlig, men det er sånn han gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå