vamp1980 Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 var til jordmor i går, var da 27 uker på vei og hadde et sf mål på 25. for 2 uker siden var det 24 så magen har vokst bare en cm på 2 uker. jeg som lå over streken sist og nå havnet jeg under gitt...
vamp1980 Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 3. januar 2008 ingen som har sf mål fra denne uken??
ma-85 Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Har ikke vært hos lege, men siden jeg er omtrent likt som deg foretok jeg en uoffisiell måling på meg selv til ca 26 cm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå