Tommage♀♂ Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Når jeg skal ha agurkpå skiva må jeg skjære helt runde skiver. Skjærer jeg litt skjevt og ikke får med alle kantene må skiven kastes. Nå har jeg skjært 2 hele skiver og 2 helt feil skiver, MEN JEG LA ALLE PÅ BRØDET, OG NÅ SPISER JEG DEM!! Kjenner at det er helt feil, men jeg skal spise dem! Flere med rare MÅ GJØRE ting?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Hehe:) Jeg må ha på sko når jeg skal bajse..
Muffinsmamma Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Veldig glad for å høre at du spiste skiva!!! Tvangstanker MÅ møtes med motgang. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg kan sjekke at jeg har låst døra når jeg går hjemmefra... de gangene jeg ikke sjekker det føles det helt feil, men jeg VET jo at den er låst.. Jeg pleier alltid å sjekke komfyren også sånn litt for mange ganger før jeg går hjemmefra..... Igår møtte jeg meg selv i døra... eller rettere sagt min sønn på et og et halvt.. han gikk bort til komfyren rett før vi skulle ut, pekte på alle platene, "sånn" sa han og jeg kjente at jeg skal ALDRI mer sjekke komfyren når jeg VET den er av.... livredd for å påføre sønnen min sånne tullete tvangstanker.
Frk. Vable Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Det er ikke mulig, JEG GJØR AKKURAT DET SAMME!!!! Hehe, MÅ få med meg skallet rundt hele agurkskiven, ellers blir alt helt feil... Blir også en liten smule forbanna når jeg skal kutte fort, og så gjør jeg det ikke rett. Knyter seg i magen... hihi... Men har spist skive med "feil" agurk, jeg og. Det går jo fint, men FY så irriterende.... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå