Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Snur babyen seg fra rygg til mage? Har en jente som blir 6mnd neste uke og hun gidder ikke engang å prøve å snu seg, men hun har snudd seg fra mage til rygg da. Er det hun som er treg eller?
Moi 32 Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Ikke gutten vår heller. Han kan nok,men vil ikke.. Forsiktig av seg. Mange snur seg ikke på en stund enda!
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Vi har en gutt som er snart 5 1/2 mnd. Snudde seg fra mage til rygg da han var 4 mnd og 1 uke.
Luans mamma Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Han har kun snudd seg en gang fra mage til rygg. Han vrir seg nesten helt rundt når han ligger på ryggen, men det virker som at han ikke gidder å prøve hardt nok, hvis du skjønner HS sa i allefall at dette ikke var noe jeg skulle tenke så mye på. Hun så at han var veldig sterk der han lå på matta i mageleie, og det var godt nok. Noen ruller ikke rundt før etter at de har begynt å krabbe, det er veldig individuelt. Jeg stresser i alle fall ikke med det. Tar det som det kommer.
Én til Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Jepp, jenta mi har snudd seg fra rygg til mage fra uken før hun fylte 4 mnd - men vet det er veldig tidlig. Hun har vært veldig sterk hele tiden, er like før hun krabber nå, og hun sitter av seg selv :-) Store variasjoner, har jeg skjønt, og det ene er ikke noe mer normalt enn det andre tror jeg! Hun er 6 mnd og 5 dager.
Luans mamma Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Men, jeg glemte å si, at han drar seg bortover gulvet nå. Har nettopp begynt med det, så foreløpig går det i sneglefart og KUN hvis det er noe han vil ha tak i.
Milde Malurka Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Gutten min snudde seg fra mage til rygg da han var 3 mnd, og fra ryggen til mage når han var 5 mnd og 1 dag.. Men alt er jo indivviduelt
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 Ja, det gjør han, begynte når han var 3 mnd, man han er tidelig da. 5 mnd er snittet for å gjøre dette, men alt fra 3-7 mnd er helt normalt :-) Du kan jo prøve å lokke henne litt med fine leker, blader ol.
FanteGuri Skrevet 3. januar 2008 #9 Skrevet 3. januar 2008 Sunniva er 7 mnd og ei uke, men svarer likevel. Hun begynte å snu seg fra rygg til mage da hun var 2 mnd, men hatet å ligge på magen, så det var strevsomme tider . Endelig da hun var ca.6 mnd, begynte hun å rulle bortover gulvet og det gjør hun enda, kan ikke sitte selv eller krype enda, prøver men får det ikke til. Ungene er veldig forskjellige, noen er tidlig ute med en ting, men så kan det gå lenge til neste milæpæl igjen.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 3. januar 2008 #10 Skrevet 3. januar 2008 Snuppa mi er 6 mnd den 17. og viser ikke tegn til å rulle..Jeg "maser" hver dag og sier at nå kan hun bare rulle i vei..men jommen trur jeg ikke jeg har fått en unge som ikke hører på mamman sin..tihi
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 3. januar 2008 #11 Skrevet 3. januar 2008 Når som helst så kommer hun til å gjøre det:) Ikke bekymre deg. Snuppa mi ruller begge veier og har nå nettopp begynt å sette seg opp og sitter ganske så stødig. Hun er 6 mnd til helgen. Tror hun er litt tidlig ute, vet ikke om det nødvendigvis er så positivt som mange vil ha det til;)
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #12 Skrevet 3. januar 2008 Uff, mente fra rygg til mage Han har enda ikke snudd seg fra mage til rygg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå