Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg synes det er ubehagelig at jeg fremdeles går med mensturasjonsliknende kramper i magen (uke 18). Jeg har en aktiv to åring som jeg må forholde meg til og som gjør at jeg kanskje bærer mer enn jeg burde? Noen som har noen forklaring på dette eller som kan si at jeg burde"sånn og sånn". Eventuelt "det er heeeelt normalt"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.jeg har det på akkurat samme måte,jeg er i uke 22.jeg plages veldig med bekkenet,og legen sier det kommer av det,jeg klarer nesten ingenting,en gå tur å 5 min,så kommer smertene,kjennes ut som skikkelig sting og er veldig ubehagelig.jeg venter også nr 2,og bekkenet er 100 ganger verre nå enn hva det var sist.

Skrevet

jeg har akkurat det samme...

er 15+1....

har hatt det hele tiden jeg...

så da typen sa jeg måtte teste meg,for nå var det mange symptomer mente jeg det var umulig for jeg hadde da mensnsymptomer...

men neida...

helsesøster meddelte at streken var blå,men trodde det ikke før i uke 6 da jeg så hjerte slå...

ser på andre forum at det er mange som har det...

jordmor sa også at det er vanlig...

uten at jeg fikk med meg hvorfor

Gjest Orkideen
Skrevet

Menssmerter og mensmurringer kommer av at livmoren vokser og at ligamentbåndene strekkes. Det er helt normalt og kan forekomme hele svangersapet, mener vanligst i første halvdel.

Ønsker dere lykke til med svangerskapet!

Skrevet

Hei.

Jeg har vært hos legen idag pga magesmerter; stikking i skjeden, mens-smerter og murring. Legen fant ingenting galt. Urinprøve var helt fin (ikke noen skumle bakterier som urinveisinfeksjon eller noe) og legen hørte hjerteslag.

Så når alt var ok med meg, så er det nok ok med dere også. Er i uke 18 (i morgen), kjenner ingen liv enda, men jeg skal prøve å slappe av og gleder meg til ultralyd neste uke :)

Og lykke til :)

Skrevet

Tusen takk for svar, det hjelper å høre fra andre:)

Vi får glede oss over det som skjer med kroppen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...