Gå til innhold

stoler dere på Ul ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller er dere i tvil???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

med tanke på hva?

at ungen er frisk o.s.v`?

eller med termin dato stemmer?

med termin dato, tror jeg ikke på. å heller ikke på menstermin...hehe...

babyen kommer når den er klar. uansett. datoer skal jeg ikke henge meg oppi hvertfall. er 4 dager over i dag. hadde menstermin 26desember (å vi brukte EL tester, så trodde veldig på denne datoen) men så hadde vi UL termin 30 des. å hun kom ikke da heller. så nå tror jeg ikke på noe :) hehe....

Skrevet

jeg tenkte ang. kjønn jeg

Skrevet

Jeg stoler på ul angånde kjønn. Var til ul 21.des, var da 33 uker på vei. Og der fikk jeg beskjed om det jeg så der, det hadde ikke jenter :o) Til den ordinære ul ville ikke jm si noe helt sikkert, men hun hadde en svak mistanke på gutt.

I forrige svangerskap gikk det ikke an å se kjønn, så vi fikk vente helt til fødsel med å vite svaret :o) Det ble en jente.

Skrevet

Hvis jeg bare hadde vært på en UL så hadde jeg kanskje holdt det litt åpent, men har vært til tre UL der de har sett gutt nå, inkl. 3D, så ingen tvil her i gården, nei!

Skrevet

stoler på termin, ja. Kjønn; niks.. Hvor vidt barnet er friskt: delvis i hvert fall. er ikke alt det er mulig å oppdage på forhånd og det kan jo skje ting under en fødsel også

Skrevet

Jeg er veldig i tvil.. Fikk beskjed om jente på ordinær UL (hadde en UL til litt senere men da spurte jeg ikke om legen så kjønnet)

Jordmor sa at hun kom ikke til å si noe om kjønn med mindre hun var 100% sikker. Da vi gikk spurte vi: "Så nå kan vi gå og kjøpe jenteklær?"

Hun svarte: "Det hadde ihvertfall jeg gjort!!"

Men etter å ha hørt flere som har fått beskjed om jente opptil 4-5 ganger men ut kom en gutt.. Ja da begynner jeg å tvile.

Skal på overtidskontroll i morra og har en følelse av de oppdager en gutt på UL der!! Selv om magefølelsen min har sagt jente hele tida.

Blir spennende å se da!!

Skrevet

Jeg føler meg sikker. Har vært både på ordinær UL og 3D. Begge gav klar beskjed om kjønnet. Så her farger jeg gutteklærne rosa....

Skrevet

Siden vi har fått beskjed om gutt så tør jeg å stole på det.

Vet ikke om jeg hadde vært så sikker hvis det var omvendt, for da er det mye lettere å ta feil...

Men vi så jo selv lille tuten, så føler meg trygg ja.

Skrevet

Har vært på to, og begge sa at det var gutt. Første gang fikk vi bekjed om å skrive et langt brev hvis det var feil, for jordmor var veldig sikker. Andre gang var det en lege, og han sa bombastisk at det var en gutt. Stoler på det, men beholder likevel merkelappen på noe av det typisk guttete tøyet som vi ikke trenger med en gang, sånn i tilfellet..

Skrevet

jeg stoler på at vi får en gutt!! For de første så har jeg hele iden hatt veldig på følelsen av at det er gutt, jeg har typisk guttemage å p UL så var det veldig lett å se, tilogmed for sambo sm aldri har sett et UL bilde før:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...