Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 20 og kjenner ikke noe særlig liv. noen ganger føles det som bobbler men eller ingenting. med første gang min hadde jeg kjempe mye liv fra uke 18. noen som har samme???

har det noe å gjøre med at det bli gutt denne gangen kanskje de er litt roligerer??? hehe???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan jo være du bærer et roligere barn, hehehe,men du hvet de blir det motsatte da de kommer ut, hehehe, nei da!

Da du var på ul, fikk du beskjed om hvor morkaken lå da? Ligger den på fremre vegg, fremme på megen, kan det ta lengre tid før du kjenner noe.

Selv var jeg på ul, i uke 12 og da spurte jeg hvor morkaken lå, og den lå fremme så da kunne det gå lang tid før jeg ville kjenne noe liv, buhu tenkte jeg. Men jeg kjente etter så bare det, det er jo så herlig då de første tegna på liv preller under magen. Rundt siden uke 17.18 har jeg kjent liv hver dag, blir kraftigere å kraftigere. Så da vi var på ul i uke 19 spurte jeg om hvor morkaken lå om den kunne ligge på høyre siden av magen og det gjorde den, derfor kjente jeg liv i nedre del og venstre side av magen. Og enda et stort pluss var at Kidden lå md hodet opp over, hadde den ligget andre vei hadde jeg gjerne ikke kjent noe enda som deg.

Så det jeg vil si er: det spørs hvor morkaken ligger, og hvordan fosteret ligger i forhold til morkaken. Du skal se plutselig som meg, så kjenner du det hver dag.

Skrevet

tusen takk for svaret. jeg har sett du også få barn i mai??? jeg også...hehe....så du kjenner liv?? jeg har ikke spurt hvor morkakern ligge hun har kun sagt den se fint ut, så...

Skrevet

Det er ikke alle som kommer på å informerer om det, og det er jo igrunnen dumt. Vi går jo å kjenner etter,og det som irriterer meg er at det står ikke noe om morkaken sin plassering i svangerskapsbøkene.Hvordan det kan påvirke det å kjenne liv. Det står kun at nå kjenner de fleste liv, eller nå kan kan du forvente å kjenne liv. At jeg viste hvor den var plassert hjelp meg å holde meg rolig etter som jeg med mine 2 andre barn har kjent liv veldig tidlig, og denne gang drog det ut,hehehe.

Skrevet

Hei isa3

Jeg har termin 12 mai og venter mitt femte barn:) Jeg har nettopp kjent liv, 3-4 dager siden. Det er nå ikke store bevegelsene inni magen men jeg kjenner nå at det er en liten en inni der.

På alle mine barn har jeg kjent liv sent i forhold til mange andre. Det har variert fra uke 19-23. Jeg har både jenter og gutter.

Så det blir spennende for deg å se hva som kommer ut en gang i mai-juni:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...