Verdens peneste gutter er mine Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Vi leier midlertidlig en hybelleilighet på 40 kvm. Det blir bomba her med en gang. Jeg er nå så lei av å bo her og angrer på at vi flyttet hit. Jeg vet det er for en kort periode til og at vi flytter inn i nytt hus i mai/juni.
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Vi har det akkurat slik som deg!!! Bor i ei lita leilighet på 50 kvm, så litt større enn hos deg da, har bodd her i 6 mnd nå, men nå er det bare 4 uker igjen til vi skal flytte inn i NYTT hus!!!! :-) Det er nok verdt det når man først kommer inn serru :-)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2008 Vi har bodd her i 7 mnder, men i og med at husbyggingen ikke tok til før i november og gubben gjør mesteparten selv, må vi bo her ihvertfall 5 mnder til
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Føler med dere!!! Vet akkurat hvordan det er... GLEEEEEEEEEEDER meg til den 31. januar!! :-) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå