Gjest Sekretøsa Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 For min del er det og BRETTE tøy, og ikke minst, legge det på plass... det er GØRRKJEDELIG!!!! Rydder mer enn gjerne hele huset, tørker støv, og koser meg med det (ja, har litt lite og gjøre om dagen), men tøy.... *spy*
meg & to små vampyrer Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Alt;) Særlig støvtørking, urk..
celodi Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Brette tøy er pyton ja!!! Liker heller ikke og vaske gulv eller stryke!!
Heldig mamma Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Det kjedeligste må være å støvsuge og vaske golv. Vaske og brette klær syns jeg er helt ok
*bolla pinnsvin* Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Tørke støv og støvsuge. Alt som har med vasking og bretting av klær er egentlig det jeg synes er mest ok.
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Hm, ja jeg glemte støvsuging og vaske gulv. slapp det i graviditeten pga bekkenløsning, og nå som hunden vår har kommet hjem så er det sambo sin jobb.. tehe
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Det jeg gjør akuratt nå, rydder ut jula.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 Alt som har med klesvask å gjøre, og å vaske gryter med fastbrent mat i. Blir irritert bare av å skrive om det...
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #9 Skrevet 3. januar 2008 Støvsuge. Blir rape gal og forbanna av det. Hehe!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 3. januar 2008 #10 Skrevet 3. januar 2008 Jeg synes stryking er så pyton at jeg rett og slett ikke gjør det!! Så her i huset er alt enten strykefritt eller skrukkete:) Ellers er støvsuging noe av det aller kjedeligste jeg vet.
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 3. januar 2008 #11 Skrevet 3. januar 2008 liker det meste men oppvask er bare helt for jæ&%#)=&$ og støvtørking og egenlig!! men håper det snart blir oppvaskemaskin!!!! er helt grusomt uten...
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #12 Skrevet 3. januar 2008 VASKE GOLV! Det er det kjedeligste eg veit! Legge sammen kle er ein god nr to.... Vaske og henge opp kle er det "kjekkaste" husarbeidet eg veit...(hvis ein kan sei kjekt om husarbeid..) Elsker lukta av nyvaska, våte kle
ifie Skrevet 3. januar 2008 #13 Skrevet 3. januar 2008 Ta oppvasken! Hurra for oppvaskmaskin Legge sammen tørt tøy syns jeg er greit, men henge opp vått -spesielt sokker - kan gjøre meg i skikkelig dårlig humør...
may-mom-05 Skrevet 3. januar 2008 #14 Skrevet 3. januar 2008 RYDDE er det kjedeligste jeg vet. Jeg tåler noe rot, er mest tålmodig med vesla der, siden hun er så liten. Men av sambo så kan jeg være litt mer pirkete, hehe. Siden jeg går hjemme akkurat nå, så tar jeg ansvar for det meste. Men ett ønske jeg har er at sambo kan rydde opp etter seg selv. Han er lastebilsjåfør av yrke, og bilen hans er den mest ryddigste og reneste jeg har sett. DER er han veldig nøye. Så jeg sier på spøk noen ganger at han godt kan ta med seg noe av jobben hjem! Hehe;) Som nr to på kjedelig, må være støvtørking. Uansett hvor ofte man tørker støv, så blir det jo nesten like støvete igjen med en gang. Så det hender det drar litt ut på tida der ja;)
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 3. januar 2008 #16 Skrevet 3. januar 2008 Husarbeid er helt greit, men mest pyton er å bytte sengetøy og legge sammen klær.. blææ :-P Men det blir gjort fordet, altså hehe
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 3. januar 2008 #17 Skrevet 3. januar 2008 Alt, ihvertfall rydding. hater å rydde
"husmor"med lille Nora Skrevet 3. januar 2008 #19 Skrevet 3. januar 2008 ta oppvasken og brette tøy å legge det på plass.. kan gjøre alt annet husarbed bare eg slipper det!
krokofant666 Skrevet 3. januar 2008 #20 Skrevet 3. januar 2008 jeg hater husarbeid sånn generelt, men skal jeg velge noe må det være å henge opp klær til tørk og ta ut av oppvaskmaskinen. Vil ha hushjelp!!
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #21 Skrevet 3. januar 2008 å støvsuge syne sjeg er helt grusomt... det bråker så innmari også..... alt annet er bare tiltak, mend et må gjøres. hvertfall nå når vi har nyttårsløfte omå holde det rent og ryddig her. vaske dag på torsdager ( guri det hadde jeg glemt at var i dag altså- tenkte det var tirsdag-usj, da må jeg starte da)
*Rutletutt* Skrevet 3. januar 2008 #23 Skrevet 3. januar 2008 Samme som deg, Palmesus...HATER å vaske tøy (henge opp, brette og legge på plass) Blæh...
mamma'n til ina og ada;o) Skrevet 3. januar 2008 #24 Skrevet 3. januar 2008 Vaske vinduer og stryke klær, det må vel være det værste jeg gjør.
Prish Skrevet 3. januar 2008 #25 Skrevet 3. januar 2008 Oppvask og klesvask er ikke gøy, men helt greit. RYDDING og STØVTØRKING er pyton!!!! BLÆÆÆÆ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå