Gå til innhold

Hva er det kjedeligste dere gjør av husarbeid?

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

For min del er det og BRETTE tøy, og ikke minst, legge det på plass... det er GØRRKJEDELIG!!!!

Rydder mer enn gjerne hele huset, tørker støv, og koser meg med det (ja, har litt lite og gjøre om dagen), men tøy.... *spy*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt;)

Særlig støvtørking, urk..

Skrevet

Brette tøy er pyton ja!!! Liker heller ikke og vaske gulv eller stryke!!

Skrevet

Det kjedeligste må være å støvsuge og vaske golv. Vaske og brette klær syns jeg er helt ok

Skrevet

Tørke støv og støvsuge. Alt som har med vasking og bretting av klær er egentlig det jeg synes er mest ok.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hm, ja jeg glemte støvsuging og vaske gulv. slapp det i graviditeten pga bekkenløsning, og nå som hunden vår har kommet hjem så er det sambo sin jobb.. tehe :P

Skrevet

Det jeg gjør akuratt nå, rydder ut jula.

Skrevet

Alt som har med klesvask å gjøre, og å vaske gryter med fastbrent mat i.

Blir irritert bare av å skrive om det...

Skrevet

Jeg synes stryking er så pyton at jeg rett og slett ikke gjør det!! Så her i huset er alt enten strykefritt eller skrukkete:)

Ellers er støvsuging noe av det aller kjedeligste jeg vet.

Skrevet

liker det meste ;) men oppvask er bare helt for jæ&%#)=&$

og støvtørking og egenlig!!

men håper det snart blir oppvaskemaskin!!!! er helt grusomt uten...

Skrevet

VASKE GOLV! Det er det kjedeligste eg veit!

Legge sammen kle er ein god nr to....

Vaske og henge opp kle er det "kjekkaste" husarbeidet eg veit...(hvis ein kan sei kjekt om husarbeid..) Elsker lukta av nyvaska, våte kle

Skrevet

Ta oppvasken! Hurra for oppvaskmaskin :D

Legge sammen tørt tøy syns jeg er greit, men henge opp vått -spesielt sokker - kan gjøre meg i skikkelig dårlig humør...:(

Skrevet

RYDDE er det kjedeligste jeg vet.

Jeg tåler noe rot, er mest tålmodig med vesla der, siden hun er så liten. Men av sambo så kan jeg være litt mer pirkete, hehe.

Siden jeg går hjemme akkurat nå, så tar jeg ansvar for det meste.

Men ett ønske jeg har er at sambo kan rydde opp etter seg selv. Han er lastebilsjåfør av yrke, og bilen hans er den mest ryddigste og reneste jeg har sett. DER er han veldig nøye. Så jeg sier på spøk noen ganger at han godt kan ta med seg noe av jobben hjem! Hehe;)

Som nr to på kjedelig, må være støvtørking. Uansett hvor ofte man tørker støv, så blir det jo nesten like støvete igjen med en gang. Så det hender det drar litt ut på tida der ja;)

Skrevet

Husarbeid er helt greit, men mest pyton er å bytte sengetøy og legge sammen klær.. blææ :-P Men det blir gjort fordet, altså ;) hehe

Skrevet

Alt, ihvertfall rydding. hater å rydde

Skrevet

Vaske gulv.

Stryke som en god nr. 2.

Skrevet

ta oppvasken og brette tøy å legge det på plass.. kan gjøre alt annet husarbed bare eg slipper det!

Skrevet

jeg hater husarbeid sånn generelt, men skal jeg velge noe må det være å henge opp klær til tørk og ta ut av oppvaskmaskinen. Vil ha hushjelp!!

Skrevet

å støvsuge syne sjeg er helt grusomt... det bråker så innmari også.....

alt annet er bare tiltak, mend et må gjøres. hvertfall nå når vi har nyttårsløfte omå holde det rent og ryddig her. vaske dag på torsdager ( guri det hadde jeg glemt at var i dag altså- tenkte det var tirsdag-usj, da må jeg starte da)

Skrevet

Brette tøy er det desidert kjedeligste!

Skrevet

Samme som deg, Palmesus...HATER å vaske tøy (henge opp, brette og legge på plass) Blæh...

Skrevet

Vaske vinduer og stryke klær, det må vel være det værste jeg gjør.

Skrevet

Oppvask og klesvask er ikke gøy, men helt greit.

RYDDING og STØVTØRKING er pyton!!!!

BLÆÆÆÆ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...