Gjest Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Har vært plaget med tette melkeganger flere ganger men har klart å stoppe det ved å ta paracet, sove og amme ofte. Men denne gangen har det vart i 5 dager. Var på legevakten i natt fordi jeg begynte å få frysninger. (Har hatt feber på ca 38,5 i 3 dager). Legen tok crp som viste 38 og han sa det var en moderat betennelse. Ettersom lille snuppa mi har kolikk har jeg ikke villet ta penecelinkur før jeg må for da blir det enda mer magevondt for henne stakkars. Legen sa jeg kunne prøve nesesprayen Syntocinon i første omgang og gå over til penecelin dersom det ikke hjelper. Hvor lenge skal jeg ta sjansen på å ikke ta penecelin?? Puppen er rød, varm og har flere kuler som gjør vondt. Men almentilstanden min er grei så lenge jeg bruker paracet+ibuprofen. Er det noen som har hatt tette melkeganger\brystbetennelse over så lang tid som jeg (5 dager) og som klarte å bli bra uten medisin?? Hva var det som hjalp?? Har prøvd varme bad, pumpe, varmepute, amme te, amme ofte, gå uten bh, skitfte ammestilling...... Kjempe takknemlig for alle svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå