Gå til innhold

Dere som er vant til en del kuldegrader...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen tips til en stakkar sørlending som holder seg innendørs når gradestokken passerer -10 grader?

Jeg reiser på ferie i morgen med lillegutt på 6 mnd, og fikk beskjed idag om at det er 15 kuldegrader der... Dessuten er huset gammelt og trekkfullt.

Jeg har med det jeg har av ullundertøy, tykk utedress, luer, votter, tøfler og slikt. Hva med kuldekrem? Mener jeg har lest her at noen bruker A-crem som kuldekrem, men det kan jeg ikke skjønne, for A-crem inneholder jo vann?....

Vi skal ta fly,og deretter taxi fra flyplassen og dit vi skal på ferie. Tenkte å ta med et ullpledd i håndbagasjen, samt den tykke utedressen slik at jeg kan skifte han på flyplassen når vi har landet. Skal ta på han en tynnere fleecedress når vi drar herifra, for her er det jo +1 grad...

Huff, jeg lurer på hvor mange kilo de to koffertene mine veier nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du til nordpolen? :)

Skrevet

Hihi, er det ikke rart hvordan vi nå omprioriterer pakkingen? :-) I juleferien hadde gullungen vår 2 bager stappfulle av alt stashet, mens mannen min og jeg delte en liten håndbagasjekoffert.

Høres ut som du har tenkt meget fornuftig når det gjelder påkledningen til gutten din! Dette går så bra!!! :-)

Men, kuldekrem ville jeg kjøpt på apoteket, spør dem hvilken de anbefaler. Jeg bruker Dermica sin, og er godt fornøyd. A-krem ville jeg ikke brukt som kuldekrem, nei.

God tur!!! :-)

Skrevet

Nei. Hehe. Kunne nesten høres sånn ut :) Skal til Montenegro i fjellene der...

Skrevet

Jo, det er veldig rart og uvant...

Det står på flyselskapets hjemmeside at voksne kan ha med ca 20 kg og barn 10 kg, men her er det omvendt! :)

Huff, får se om jeg kommer meg til apoteket idag da. Det snør som bare det her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...