Gå til innhold

når kan en graviditetstest slå ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor todlig kan en graviditets test slå ut? Tok en billigtest i går ettermiddag, negativ, ømme bryster,litt kvalm,og sinnsykt trøtt. Regnet ut at jeg skal ha blirr gravid rundt 20 des hvis jeg er gravid nå. Men når slår en test ut posetivt ut da? :s

Lurer på hvor høyt Hcg hormonet må bli for at det slår ut!

Vet at Clear blue sine er er best men hvis man er gravid burde det vel slå ut på alle tester?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du skal ha blitt befruktet 20.des er det for tidlig å teste enda. Jeg testet svaaakt svaaaakt positiv med billigtest 3 dager før ikm. Når har du ikm da? Er egentlig best å vente til dagen etter ikm med å teste, men om du ikke klarer å vente, så iallefall ikke mer enn 3-4 dager før vil jeg si..:) Lykke til iallefall!!:)

Skrevet

Takk for svar=) Skulle egentlig ha mensen i går jeg, hadde sist mensen 5 desmeber. Får alltid mensen på dagen. Regnet ut fra en 28 dagers syklus.

Hmmm har mensmurringer og menssmerter men ingen mens:s rart.....

testet jo i går da negativ, skal til legen så kan jo ta en test der da=)

klemmer =)

Skrevet

Jeg lurer litt på det samme. Hvis jeg er gravid må det ha skjedd rundt 25/12.Har 24-25 dagers syklus,så skal vel egentlig ha uka rett over helga.

Skrevet

min test slo u i uke 3, og legen sa at de kunne skje. han sa også de kunne skje allerede i uke 2. men oftest så slår de ikke ut før i uke 4 (etter ikm).

hadde jeg vært prøver, så hadde jeg bare testet etter ikm, for da er sjangsen større for å få positiv test.. hadde ikke vært så keen på å sløse med så mange tester. blir jo dyrt i lengden.

lykke til:)

Skrevet

hei:)

Jeg hadde også siste mens 5.12. Har en syklus på ca 3

Skrevet

oppps... trykket litt fort...

Har en syklus på ca 31 dager. Min mann hadde bursdag igår, så jeg tenkte at da hadde det jo vært kos å teste, så da kjøpte jeg en test og testet da jeg kom hjem fra sein vakt. Og den var positiv! jeg tror ikke helt på den, så jeg tenker å teste på nytt om noen dager:)

Skrevet

Jeg testet positivt 5 dager før jeg skulle ha mensen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...