Gjest Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Vi har gitt opp og resignert og innsett at det går bareikke lenger med 3 små barn og en bitte liten sedan. Når mini skal ut av babysetet sitt og over til type 2 seter blir det rett og slett ikke skikkelig plass bak i bilen, i så fall må de to andre sitte litt på skrått og det er jo ikke ideelt. Så nå skal vi kjøpe oss en Caravelle (blir brukt da siden de er altfor dyre som nye), slik jeg har drømt om lenge nå og det ER så spennende!!!! :-) (jada jeg vet, jeg er lett å glede, hehe...) Vi venter bare på å få det formelle i orden først, ny takst på huset til refinansiering av lånet og behandlig av lånesøknad, så antar det er klart om en 3-4 uker og da kan vi begynne å titte for alvor. 5 åringen maser også veldig om stor bil, spesielt etter julen nå når vi lånte en i et par dager, men tenkte å ikke si noe til ham og bare overraske ham en dag når vi har kjøpt og hentet den nye bilen og se reaksjonen hans når vi kommer i barnehagen og plukker ham med en helt ny bil *glise* Og utålmodig osm jeg er føler jeg dagene bare snegler seg avsted frem til vi kan finne og kjøpe den mest perfekte vi finner til vårt bruk... Flere her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå