**Oktober-mamma** Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Men er det noen som har erfart å ikke fått klare fine bilder av bebin? De advarte meg at det ikke alltid blir klåre bilder med 3D, kommer an på hvordan bebin ligger osv.. også måtte jeg være mellom uke 24 og 34..
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Hei Vi fikk ikke noe bilder av vår lille gutt på 3D i det hele tatt, han lå rett bak navelen min og suttet på hendene sine, så alt ble grumsete. Han er en sta liten gutt, og ville nok ikke at mamman og pappan hans skulle få se han, i nesten 3 kvarter var vi inne og prøvde å få han til å skifte stilling, men til ingen nytte, han lå der like deilig og suttet på sine søte små hender. Men ul-legen var kjempesnill og ba oss om å komme tilbake, og det skulle vi få gratis Da blei jeg ganske glad, for mann blir jo litt skuffet når lille knøtten er så sta og mann betaler jo trossalt en del for dette, og da vil mann jo ha ett resultat også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå