Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Det er en shetland sheepdog med fargen blue merle. Vi skal kalle han Merlie(uttales mørli) Blue. Ganske fornøyd med navnet, selv om sikkert 90% av blue merle sheltiene heter det.
celodi Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 ååh,det var kjempe fint!!! Kos deg med valpen din=)
Espoir Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 H, må innrømme at jeg ikke synes det var så fin, men du skal jo ikke bry deg om hva en totalt fremmed på Dib synes så lenge du liker det selv.
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2008 Helt korrekt:) Jeg bryr meg ikke så mye om hva du syntes:) Jeg liker navnet kjempegodt!
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 blir vel mørli sånn i dagliglivet?? klinger greit det - men med blue høres det ut som en ost:-) men vovsen din er supersøt
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. januar 2008 Ja, blir Merlie til vanlig. Navnet Blue har oppdretter bestemt, alle hundene med fargen blue merle har Blue på slutten, og alle hundene som er svart ender på Black.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå