Gjest Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Jeg skal ut og kjøpe vognpose i dag og valget står mellom disse to. Er det noen som har en av disse og vil dele sine erfaringer?
supermamma til 2 tette Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Jeg kjenner ikke til ticket2heaven, men har odenwalder sin (den som ikke har bamse inni) selv. Jeg er SUPERfornøyd med den og hadde mini sovende ute når det var minus 9 grader rett før jul. Han holdt seg så god og varm!! Vet forresten at det er salg på poser på barnas hus, sikkert de fleste andre steder også, men er uansett litt å spare på å kjøpe nå ;-)
Mamma til snart 4 Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 jeg har ticket to heaven posen, kjempe fornøyd, kostet bare 800kr så mye rimeligere enn disse til nesten 2000kr;) men det er jo smak å behag det;) eneste jeg reagerte på var navnet. .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå