Gå til innhold

Lørdag 21 juni GIFTER VI OSS :))))))))))))))))


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk dato avklart med prestekontoret nå :)

 

Har sommerfugler i magen, har så vidt begynt å planlegge.

Vet ikke hvor jeg skal kjøpe innbydelskort, kjole eller noen ting...

 

Tenk hvis vi ikke rekker det og må be om utsettelse :(

 

Tror dere vi kan rekke det uten å stresse oss syke og slitne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som er glad på mine vegne? Buuhuuu ;)

 

Bare så kjedelig at jeg ikke får ett svar engang. Men nå har jeg fått, hehe :)

Skrevet

Gratulerer så mye =)

 

Skal gifte oss 24.mai vi, og det eneste som er i boks er vielse og lokaler (skal ha det i hagen). Stresser ikke enda, men så skal vi ha et lite og enkelt bryllup.

Skrevet

Gratulerer så masse til deg også :) Vi har noe å glede oss til ja :))

 

Vi blir rundt 60 stykker, så jeg må planlegge litt hver dag :)

Skrevet

Slapp av, dere har god tid! Eneste som haster er å finne festlokalet, så går resten av seg selv :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...