♥ DAME Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Fikk dato avklart med prestekontoret nå Har sommerfugler i magen, har så vidt begynt å planlegge. Vet ikke hvor jeg skal kjøpe innbydelskort, kjole eller noen ting... Tenk hvis vi ikke rekker det og må be om utsettelse Tror dere vi kan rekke det uten å stresse oss syke og slitne?
♥ DAME Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 3. januar 2008 Ingen som er glad på mine vegne? Buuhuuu Bare så kjedelig at jeg ikke får ett svar engang. Men nå har jeg fått, hehe
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Gratulerer så mye =) Skal gifte oss 24.mai vi, og det eneste som er i boks er vielse og lokaler (skal ha det i hagen). Stresser ikke enda, men så skal vi ha et lite og enkelt bryllup.
♥ DAME Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2008 Gratulerer så masse til deg også Vi har noe å glede oss til ja ) Vi blir rundt 60 stykker, så jeg må planlegge litt hver dag
Vannmann35 Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Slapp av, dere har god tid! Eneste som haster er å finne festlokalet, så går resten av seg selv :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå