Gå til innhold

barnebursdager...

*sutrikus-trassaldrius*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår blir 3 i februar og hun begynte i bhg i høst...

hun gikk på "baby-avd" helt frem til november og byttet avdeling da til barna mellom 2-5. Så hun kjenner jo ikke disse barna godt... ikke jeg heller...kan vel navnet på noen få...

I dag er første dag siden 1 uke før jul og vi har fått bursdags invitasjon i hylla hennes :)

Men for det første...hvem er det vanlig å invitere? hele avdelingen?

Og i selve bursdagen må jeg da være der eller leverer vi bare barna?

Og hvor mye gir man i gave?

helt blank på dette jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen inviterer sikkert hele avd.Andre kanskje jentene bare,og noen ber noen få..

Jeg hadde hørt med foreldrene til bursdagsbarnet om de ønsker at dere som er foreldre skal bli med eller ikke.Og du vet vel om jenta di tørr og være der alene isåfall?

Jenta mi er 5 og begynte på skolen i fjor da hun var 4,og der er noen foreldre med enda når ungene skal i bursdag..Så det er vel litt forskjellig!!

Jeg hadde nok blitt med om jenta mi bare var 3 ja!

Gaver gir folk også mye forskjellig..Vi bruker og kjøpe for ca.100kr..Synes det er mer enn nok..Er jo mye bursdager i perioder også!

Skrevet

I barnehagen vår inviteres de som er like gamle. Jeg har en sønn som er født i 2004, altså ber vi alle se andre som er født samme året, både gutter og jenter. De kommer jo på 5-års gruppe sammen siste året i barnehagen, og noen av de i samme klasse på skolen. I barnehagen her føler de det er naturlig å lage en "gruppe" av de som er like gamle i noen aktiviteter, og de gruppene bes i selskap.

Gaveprisen ligger på 50-70kr.

Skrevet

Du bestemmer jo selv hvem du vil invitere - alt etter hvor mye plass dere har etc.

Min eldste ble 3 år før jul, og vi inviterte guttene som er født i samme år som han. Det ble 7 stk, og mer enn det har vi ikke plass til siden de har med foreldre i tillegg.

Jeg har vært med min gutt i bursdagene. Både fordi han er litt pysete og for å hjelpe til. Han bruker fremdeles bleie, og jeg ville ikke forventet at andre foreldre skulle måtte bytte en eventuell bæsjebleie ;-)

Har kjøpt gaver for max 100,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...