Piruett Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Det viser seg at nurket ikke har lagt på seg mere enn 230 gram på 3 mnd. Det er lite sa de på hs, og det synes jeg også... bare 30 gram opp siste mnd... Hun har vokst normalt, men legger ikke på seg mye. Hun har hatt fin vektoppgang og vært god og rund helt til nå. Hvor mye spiser deres barn rundt 11 mnd? Her er det slik: litt grøt til frokost, vil ikke ha mye, kanskje 1/3 porsjon. Prøver med litt brød, men er sjelden populært mere enn litt under halv skive. Litt banan til slutt, men bare noen biter. Lunsj: Litt brød, og en kopp frukt. Hun elsker frukt. Middag. Halvt middagsglass, liker ikke 8 el 12 mnd middag, kun 6 mnd-glass. Kveldsmat: Stor porsjon grøt. Ammer i tillegg kl 6, kanskje ett par ganger på dag, og før hun legges. Hva synes dere?
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Virker hun blird og fornøyd da? Vekt og lengdevekst går jo gjerne litt i rykk og napp så om hun virker som hun har det bra ellers ville jeg ikke vært så bekymret. :-) Jenten din ernok litt småspist synes jeg, men det er det mange barn som er og de vokser helt fint fordi om. Min mellomste er ganske finspist av seg og ikke den største, men han følger sin kurve. Mini på 6,5 mnd spiser vel omtrent dobbelt så mye som jenten din, men han er storspist av seg og har veldig høy forbrenning tror jeg (han er faktisk ikke noe rund, men ganske slank), så det blir jo umulig å sammenligne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå