AneB Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Jeg bor hjemme hos min mor på grunn av personlige ting. Jeg har fått meg kveldsjobb, noe som gjør at min mor må passe barna fra 18:00 - 02:00. Legger dette inn fra anonym på Aleneforeldredebatten: Nav nekter meg stønad til barnetilsyn fordi det er min mor som skal passe de. Har de rett til det? Kan noen være så snill å legge dette ut på skravle for meg? Vil høre flere synspunkter. Anonym
celodi Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 jeg har ikke peiling på dette.. Men kan det være at NAV ikke gir stønad siden det er noen i huset som passer barna?Altså mamman din som dere bor hos.. Aner virkelig ikke,men tipper bare!
Golden-Angel Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Så lenge du er alene med barnet kan du få,,men dersom det bor flere i hustanden så får du ikke. Men du kan vel søke sosial kontoret dersom du er alene forsørger og ikke tjener nok selv til barnepass,men de sier vel at du må søke kontantstøtte først dersom barnet er over 1 år.
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Jeg vet at min x-svigermor ble nektet stønad som aleneforelder, fordi min x, altså hennes sønn, tjente penger.. Så tja, litt usikker, men ville ringt og spurt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå