meg & to små vampyrer Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Recardo Young sport eller Brio Zento ??
Golden-Angel Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Hørt at Recardo er bra og tøffe stoler men er ikke de inmari dyre også.
meg & to små vampyrer Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2008 Den recardoen de har på barnas hus nå koster litt over 2000. Er det veldig dyrt? Synes ikke jeg finner noe rimeligere, jeg. Noen som har tips til billige seter da? Gutten er 10 kg ca.
EnMamma Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Reacaro setene er så vidt meg bekjent ikke veldig billige, i tillegg er de ganske tunge. Det finnes mange alternativer men jeg vet ikke hvor stort barnet ditt er. Noen forslag(disse setene går opp til 25 kg bakovervendt): # Britax Secura # Britax MultiTech # Britax Hi-Way # Britax Two Way Elite(vet dete passer fint i små biler) # Brio Zento # MaxiCosi Mobi # Akta Graco Cosmic Husk å prøve setet i bilen før dere kjøper, ellers kan man fort sitte der med skjegget i postkassa :-) http://sikringavbarnibil.blogspot.com/ Skal barnet sitte forovervendt bør det veie mer enn 15 kg og være over 4 år, og da er det anbefalt med en beltestol med god rygg og sidestøtte.
EnMamma Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Ser du skriver ca. 10 kg nå ja. Britax Two Way Elite koster et sted mellom 1500 - 2000 kr.
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Vi har det Recaro setet, og er knallfornøyd. Men det er kun fremovervendt da. Jr sitter fint i det, det er mykt i stoppingen, og det er veldig enkelt å montere. Han sover også godt, siden det kan lenes litt tilbake, og har veldig god hodestøtte. Pluss for at selen kan tas av - og ryggen reguleres oppover. Det har lang brukstid - men jeg ville ikke satt de aller minste barna i dette setet, siden det ikke kan stå bakfrem.
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 ...Og det er ikke tyngre enn andre tilsvarende seter. Det Recaro setet som er bly tungt er Recaro start, uten seler.
Joikaboll@ Skrevet 3. januar 2008 #9 Skrevet 3. januar 2008 Jeg har Recaro Young sport til mini, han har sitti i det siden han var 2 år, er nå 4. Han sitter som en prest og setet er er knallbra. Har hatt Britax bla. og det kan ikke måle seg med Recaro. Recaro setene er litt dyrere og litt tyngre, men desto bedre ;o) Minsten har Recaro Start (fra HMS) det er setet med innebygde høytalere, det er en god del dyrere enn Young sport. Vi sverger til Recaro, også når sistemann kommer til sommeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå