lengter daler ned i skjul... Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 tenkte begynne å ha gutten min på 5,5 mnd i sportsvogn siden han ikke vil ligge i bagen når han er våken.... men tåler han litt vær og vind? han sitter jo helt åpent liksom..... er han stor nok til å takle litt snø og vind? skal ikke gå tur ut altså, men feks fra parkeringen og inn på butikk, kort tur til butikkn osv... eller er han litt liten for det enda?
Golden-Angel Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Går vel bra det, gjorde det samme når elste var lita. Men jeg hadde på vogntrekke slik at det ikke skulle bli så mye trekk når vi gikk tur.
LegallyBlond Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Nå er min 7 mnd da, men jeg har gått tur med ham halvveis sittende i sportsvogna. Har god pose og vindtett fotrekk over beina. Har kalesjen fram akkurat sånn at den gjør det lunt rundt hodet, men slik at han fremdeles kan se skikkelig. Gått sånn selv om det har blåst litt og vært kaldt. Men gjør det ikke nå som han er forkjølet, da er kalesjen godt oppe og han langt nede i vogna =) Men bare sånn inn og ut av butikk o.l så går det nok helt fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå