Gå til innhold

amme-stuntet mitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hahahahah..

Det var noen som lurte på hvordan jeg greide å amme mens jeg satt fastspent i sikkerhetsbeltet mitt og unge satt i bilstolen...

Vi var på vei til sverige på hundeutstilling, også var det ikke tid for å stoppe enda men ungen var sulten og jeg hadde melkespreng. Jeg satt ved siden av ungen da, og pappa'n kjørte. Hadde en sånn uforsvarlig bil der det er plass til 3 i forsetet og lasterom bak. hehe. Ungen satt bakovervendt og jeg satt jo med nesa forover.. var rett og slett bare å slippe puppen fri og lene seg litt til siden og forover. Fnis.

Puppene mine er faktisk ikke lange eller spesielt hengete! Hehe. Men DD er de, og de var sikkert enda større da..fulle av melk liksom.

Ungen ble mett og vi kunne stoppe når vi var sultene.. hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, jeg og ka-ping har iallefall gjort det!

jobb vel utført liksom!

*fnis*

Skrevet

Samme som Stinkerbelle - med bakovervendt bilstol og meg i midten var det en smal sak å bare lempe ut juret og stappe i munnen på ungen :)

må til mitt eget forsvar legge til at jeg kun har ammet et par ganger mens bilen var i fart. Det har vært situasjoner der det var umulig å få stoppa, ungen hylte og var sulten, og sjåføren holdt på å klikke i vinkel... de andre gangene har vært på parkeringsplass, og et par ganger mens vi sto i stau (kø) på autobahn i Tyskland - køen sto ofte helt stille, men jeg kunne jo ikke ta henne ut av stolen i tilfelle vi begynte å røre oss igjen. De stirra fælt de i nabobilen.. hehe.. men hva annet skulle jeg gjøre da :/

De som stirra MER var de i flybussen da jeg gjorde det samme der... hun satt i bakovervendt barnesete i flybussen og slo seg HELT vrang. Jeg så intet annet valg enn å slenge ut puppen. Vekte nok mindre oppsikt det enn en hylende unge hele veien fra Værnes til Trondheim, hehe :) Men de to gubbene bak var litt forvirra ja. Visste ikke helt hvor de skulle se, stakkar...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...