ollefar&ollemor&vesleollebolla Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 pga regning som ikke er betalt... Søren også, visste ikke at jeg hadde fått inn en regning på nettbanken en gang jeg : ( dumme meg.. Har betalt regninga nå da, men når åpner de den igjen da?? Litt kjipt å ikke kunne ringe ut...! (telenor)
1881 Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 ring bare kundeservise så åpner de den ummidelbart, men stenger den i løpet av 5 dager igjen, med mindre pengene kommer inn. Stengningsgebyret på 250 kroner kommer på neste faktura, sure penger.
Dailis Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Har hørt at de kan bruke rimelig lang tid på det. vi fikk en gang telefonen sperret pga feil, og da åpnet de på dagen Men tror de er litt vriene når det kommer til for sen betaling....
mamman til to gutter Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Har opplevd det samme en gang det var noe rot med regningene mine og da ringte jeg fra en annen telefon og sa jeg hadde betalt regningen og da åpnet de ganske raskt. (men jeg hadde betalt den nyeste regningen, men ikke den nest nyeste, så det kan ha vært derfor...)
ana baroma Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Forsøk å ringe nå på morgenen, så er det en sjanse for at den kan åpnes fort og greit:) Bare si at den er betalt:) Jeg har jobbe på kundeservice der, og så lenge du ikke er en gjenganger, så er det aldri noe problem!
ollefar&ollemor&vesleollebolla Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. januar 2008 Men jeg får jo ikke ringt ut... : ( For telefonen er sperret og sambo er på jobb... Blææh, dette var kjipt..
ana baroma Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Spør om å låne telefonen hos naboen eller noe:) Eller send en mail til noen som kan ringe for deg?
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 3. januar 2008 #9 Skrevet 3. januar 2008 Hvis du betalte over nettbank før kl 12:00, så kan det være at de får det etter kl 16:00. Det er det de sa til meg. MEN, ikke forvent noe. Det kan hende du må vente til i morgen.
ollefar&ollemor&vesleollebolla Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 3. januar 2008 Betalte regningen før klokka 12 ja, før klokka 10.. Men det som er rart er at på regninga i nettbanken så sto det at den hadde forfallsdato 9. januar....! Så da må det jo være noe galt... Hadde en regning for en stund siden som jeg purring på, men som jeg var sikker på at de la sammen med den neste regninga...men det kan de jo umulig ha gjort da... Men hjelper det da når jeg har betalt en annen regning enn den som de egentlig skal ha betalt for?? Eller er det samme for dem bare de får inn penger...? hu dama som snakker når jeg prøver å ringe ut, sier at det kan ta 5-7 dager(!!!) Oh my god... det er lenge uten telefon : (
celodi Skrevet 3. januar 2008 #12 Skrevet 3. januar 2008 ja,send en mail til telenor og forklar dem at du sikkert har betalt feil regning og hør hva dem sier til det!!
Bruble Skrevet 3. januar 2008 #13 Skrevet 3. januar 2008 Få vite hvilken regning det er som gjør at telefonen er sperret. Betal den, og fax kvittering til de. Sånn har vi gjort det når det har skjedd oss.. Da har vi fått telefonen åpnet innen et døgn.
ollefar&ollemor&vesleollebolla Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 3. januar 2008 ok, tusen takk for all hjelpen jenter!! Har sendt en mail inne på siden dems. fikk tilbake en sånn bekreftelses mail nå, at de skal ta kontakt innen 24 timer... ååå håper jeg slipper å gå uten telefon så lenge.. og i dag er det egentlig 3 viktige telefoner jeg skulle tatt, typisk.. får reise til svigermor å ringe etterpå gitt.
celodi Skrevet 3. januar 2008 #15 Skrevet 3. januar 2008 ja,prøv og ringe dem fra svigermor også!!! Det ordner seg vel nok!!!
Tommage♀♂ Skrevet 3. januar 2008 #16 Skrevet 3. januar 2008 Hei, ville bare si at det samme skjedde meg en gang, da fikk jeg beskjed om å sende med kvittering fra nettbanken på mail, så skulle de åpne med en gang. Dette var OneCAll da, men regner med det går for noenlunde det samme. Og mens telefonen var sperret kunne jeg fremdeles sende mms!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå