Stolt mamma=) Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Man må jo ut 3 uker før termin. Vil det si 3 arbeidsuker (15 dager) eller 3 fulle uker (21 dager) før termin? Jeg har termin 13.mars og skal nå sende søknad til arbeidsgiver. Blir helt forvirret av dette.
tertilus Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 jeg fant faktisk ut min dato ved å se på babyverden.no. du vet den siden med alle datoene (når unnfangelsen finner sted osv.). mener det er tre fulle uker.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Jeg fant det også ut på babyverden Men det er sånn at du må ta ut minst 15 stønadsdager før fødsel (termin), dvs 15 arbeidsdager men lørdag og søndag telles ikke. Altså 21 dager da Tror jeg. hehe
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Jeg tok også trikset fra Babyverden... Men har termin 26 februar og sjekket det med å gå i kalenderen på denne dagen og bla meg tre uker frem- altså 5 februar begynner den. Siste arbeidsdag er da 4 februar. 3 fulle uker, 21 dager.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå