Eo Ipso Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Jeg fikk beskjed på helsestasjonen om å starte med maisgrøt selv om min sønn er 6 mnd - siden han har blitt fullammet til nå. Men hvor lenge bør jeg gi maisgrøt før jeg kan gå over til 6 måneders grøtene? noen som vet?
EnUndreneMor Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 1 til 2 uker kanskje er jo bae fordi det er mild smak og ike riktig så mye næring i det.. og etter det kan du jo prøve HIPP sin fruktgrøt.. den slo an her.. hu her ville ikke høre snak om noe annet enn den:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå