reekleim *fødeklar* Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 er i uke 13, sitter på jobben og jeg blør litt! Friskt rødt blod. Vad gjør jeg! livredd!!! Bør man dra til legen eller bare hjem og legge seg, eller ska jeg bare være her og vente og se???? Sjefen blir skikkelig irriterad hvis jeg må være borte fra jobb! HJELP.
jacobblirstorebror Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Hei, blødning kan enten være helt ufarlig eller være tegn på at noe er galt. Jeg ville ha sjekket det. Har selv hatt både positive og negative erfaringer rundt dette med blødninger. Ring legen(gynekologen din) og få det sjekket. Det ville jeg ha gjort. Jobben må komme i andre rekke. Ta vare på deg selv og den lille. Lykke til. :-)
reekleim *fødeklar* Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2008 Takk!!! da ska jeg ta mot til meg og si ifra til sjefen. Phuu.
jacobblirstorebror Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Det går sikkert bra. Ordner seg for snille jenter... :-)
reekleim *fødeklar* Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2008 Hehe takk,ja vi hoper det. Alt er så masete bare. Ingen ro å få noen steder. Med tre barn på 6, 4 og 2 1/2 år hjemme, så er det hektisk på morgen og hektisk på kveld. Føler at jeg ligger etter med alt hele tiden. Det er så slitsomt. Alle besteforeldrer bor MANGE mil bort så jeg har ingen avlastningsplass heller, huff sorry... Jeg har det bra men med 100% jobb og alle unger når du er gravid og ikke iform er ikke noen god kombinasjon.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Du skal ikke bry deg om hva sjefen mener akkurat når det gjelder dette. Ring legevakten og hør, så får du sannsynligvis komme til der, og eventuelt få henvisning til innvendig ul for å sjekke hvorfor det blør. Det kan være helt ufarlig, eller det kan være noe mer.. så det er lurt å få det sjekket opp!
jacobblirstorebror Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Må si meg enig i det. Jeg vil kanskje anbefale deg og sykemelde deg ut uka. Det beste ved en blødning er å ta det med ro. :-)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 Høh, sykemelde deg ut uka?? Jeg har blødd i 5 uker,og i tilegg lekt fostervann, men ikke noe snakk om sykemelding.Enter går det bra eller så gjør det ikke det sa gynekologen. Og når jeg nevnte mine bekymringer for legen i dag,sa han at jeg bare måtte vente til den ordinære ultralyden for å finne ut om barnet ennå lever og har det bra. Og jeg har en fysisk tung jobb.. Så det er nok ikke bare bare å få sykemelding hos trangsynte bedrevitere som ikke tar folk på alvor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå