Gå til innhold

Dere som samsover, se hit!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere det når ungen skal legge seg? jeg tør ikke gå ifra han alene i senga når han er våken i frykt for at han skal rulle ut. Går heller ikke an å flytte senga...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker ammemadrass, så jenta mi ligger trygt under sin egen dyne og kan ikke rulle ut:o)

Skrevet

hvor får en tak i det, og hva koster det da? :)

Skrevet

tror den heter dry kid?genial oppfinnelse,man bretter ned en kant når man skal amme,og det er veldig liten sjangs for at babyen havner under min dyne. Jeg kjøpte den på Barns hus:o)husker ikke hva den koster,den er nok ikke veldig billig,men verdt hver krone..

Skrevet

takk :)

Skrevet

Heia!

Jeg brukte å legge guten min i sin egen seng om kveldene, tok ham over i min egen når ha våknet om natta og skulle ha mat...

Han er 10 mnd nå vi samsover ikke nå lenger...

Vet ikke om dry kid hindrer så mye mot at de skal rulle ut av sengen, det er nok mer for at de små ikke skal havne under dyna til mor...

Skrevet

jeg får ikke gutten min til å falle til ro i egen seng :(

Skrevet

ikke hvis du sitter ved siden av sengen hans eller?

Har bare et godt tips om å flytte stolen litt og litt lengere unna senga etterhvetr til du havner ut døra...

har fungert på flere jeg vet av...

Skrevet

Noen ganger blir han rolig når jeg sitter ved siden av senga ja, andre ganger ikke... vet ikke hva jeg skal gjøre jeg nei...

Skrevet

Jeg synes det med stolen er absolut verdt å prøve når dere bestemmer dere for at det er på tide å få lillen ligge i egen seng...

Men det er opp til dere!:o)

Håper det er noen andre som har gode råd ang samsoving...

Skrevet

Eldstejenta la vi i egen seng.

Lillejenta ligger alene i vår seng, hun sier i fra med en gang hun våkner. Hun har begynt å krabbe og reise seg opp, så strengt tatt er det på tide å lære henne å krabbe ned fra senga sjøl. Senga vår står forresten helt inntil veggen på ene siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...