Gå til innhold

Hvor mange timer er barna deres i bhg om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår må være 8,5 time om dagen ca 4 dager i uka. Han er snart 2 år. Får såååå dårlig samvittighet, synes det er lenge. Men vi har ikke sjans til å få det til annerledes. Jeg begynner og slutter ganske tidlig, men har et stykke å kjøre. Mannen min kjører han dit på morgenen, han kan begynne litt seinere enn meg. Og jeg skynder meg hjem for å hente han. Synes liksom "ingen" har barna der så lenge...kanskje det er min dårlige samvittighet som lurer meg... Han stortrives i bhg, det er ikke det men.....er vel jeg som gjerne skulle hatt mer tid med han.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sånn er det nå en gang og ha full jobb, desverre. Det er ikke lagt opp til at man kan være hjemme lengre med barn :(

Snuppa er i bhg fra 9-15 hver dag, men hun trenger og få rast fra seg. Noen dager er hun der bare fra 10-14, men de har sagt i bhg at det blir litt kort, iom at hun sover bort halve tiden...

Skrevet

mellom 5 og 8 timer..Og fri i alle skoleferiene:-)

Skrevet

Halv 9 til 4 som regel. Det er 7,5 timer. 3 av disse sover han:)

Han gleder seg hver eneste dag så jeg har ikke dårlig samvittighet.

Skrevet

Våre er i barnehagen mellom 8 og 8,5t. Kjøring til og fra arbeid tar litt tid det også, og da må det bare bli slik.

Jeg forstår at du får dårlig samvittighet, men barna har det som regel som plommen i egget i barnehagen. Min eldste insisterte en periode på å gå i barnehagen, prøvde seg til og med i helgene. Det er godt å vite at det trives sammen med andre.

Og når vi har det såpass travelt med jobb i ukenedagene, så setter vi ekstra stor pris på den tiden vi har sammen med ungene på ettermiddagen og i helgene. Det er ihvertfall det jeg trøste meg med ;)

Skrevet

Min er i barnehage fra cirka 8 til 3-4 hver dag. Altså mellom 7 og 8 timer. Men jeg vet at hun trives med å være der, ofte vil hun ikke bli hentet når jeg kommer.:-)

Skrevet

Mandag 9-14

Tirsdag 9-13.30

Onsdag 9-14

Torsdag 9-14

Fredag 9- 13

Jeg er student, og henter han med en gang jeg er ferdig på skolen.

Av og til leverer og henter pappaen og da blir det fra 08-15:)

Skrevet

Altfor lenge... :(

Leverer alt mellom 0730 og 08... og får sjelden hentet før kl. 1630.

Altså opp mot 9 timer!!!!!!!!!!!!!! Skulle nok gjerne ha kuttet ned tiden, men ingen mulighet for det per dags dato!

HUFF!

Skrevet

Når jeg har fri leverer jeg mellom 08.30 og 09.30 - 15.00 Altså ca 6 timer

Vi jobber skift så det er veldig sjeldent han må leveres 06.30 kanskje 1 gang pr mnd.

Skrevet

mandag til onsdag 8.30 til 15

torsdag og fredag 8.30 til 16,00.

har litt dårlig sammvittighet jeg også, men hun stortrives der.Til våren komme rhun til å gå ned til bare et par dager i uken tror jeg.

Skrevet

Gutten min er i bhg når jeg jobber dagvakter og er i bhg fra 7.00- 15.30 av og til 14.30 av og til 16.00 men som regel til 15.30 Altså som regel 8,5 time. Når jeg har aftenvakt så er han der fra ca 09.30 til 1600-16-30 ca 6,5 til 7 timer ( Pappan som henter da). Nå som jeg er sykmeldt er han der fra 09.30- 15.30 så det blir 6 timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...