Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Har dere sendt inn papirene til Nav enda? Jeg har ikke fått gjort noe med dette enda og kjenner jeg begynner å bli litt stresset. Går jo ut i permisjon om 1,5 uke og er jo avhengig av pengene...
tertilus Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Send inn så fort som mulig du Skal ut i permisjon 21.01 og fikk beskjed av mitt lokale NAV-kontor at de ønsket papirene ca. en måned før permisjonsstart. Men, tipper det varierer fra kommune til kommune i forhold til arbeidspress osv. Nå bor jeg i Oslo... Lykke til!
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Sendte inn i romjulen, og har akkurat snakket med arbeidsgiver slik at de kjapper seg litt også. Men er litt stressa på grunn av dette ja...
melkekua™ Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Har sendt de inn, gjorde det rett før julestria satte inn. Tror de sa 1 mnd før til meg også når jeg spurte når de måtte sendes inn. Så send de så fort som mulig )
Sunniva78 har to små Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Jeg sendte inn rett før jul, kjente jeg begynte å bli stressa ja. Men send inn så fort som mulig du, det ordner seg sikkert!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Jeg har ikke sendt dem inn, har termin i slutten av januar. Får gjøre det i morgen. Er så sliten om dagen at jeg ikke orker noe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå