meg & to små vampyrer Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 når man finne rigjen bilen, men barnesetet som var i den er borte, får man det igjen på forsikringa da?
1881 Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Er vel uansett egenandel på slikt, om du ikke har full kasko på bilen vil jeg nesten tro, men ring dem og hør.
meg & to små vampyrer Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2008 Ja, er ikke vår bil eller vår forsikring, så akkurat det får vi ikke sjekke før mamma komme rhjem fra jordarundtturen sin om litt over 5 uker. Men vi trenger jo bilsete for å frakte gutten på 16 mnd i. ...
1881 Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 dere får evnt leie et da, ta vare på kvittering for leie så dere evnt kan få refundert beløpet. Håper dere har varslet forsikringselskapet selv om det er din mor som eier bilen.
meg & to små vampyrer Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2008 Har vi lov til å varsel det? Ja, da kan vi jo gjøre det. Men har ikke noe forsikringsnummer og politiet har ikke vært her enda. De skal komme i dag for å kikke på det. Hva skal man evt ha av politiet? Spørre etter kopi av anmeldelsen? Mamma er som sagt utilgjengelig (nesten) og har ikke noe forsikringsgreier med seg i fh til bilen.
1881 Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Ja ville nok kontaktet forsikringen, men håper for dere del at dere har tillatelse i henhold til forsikringen og kjøre bilen. Eller så kan du jo kjøpe nytt bilsete og evnt satse på at det dekkes av forsikringen. Visst du vet hva din mor heter og når hun er født så finner de som jobber på forsikringen polisenummer på forsikringene hennes.
meg & to små vampyrer Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. januar 2008 He he, ja jeg vet jo hva min mor heter og når hun er født:) Men hva slags tillatelse til å kjøre bilen er det snakk om? Kan du forklare litt nærmere, er du snill? Snakka med mamma på tlf nå og hun sa vi ikke skulle tenke på det med bilen. Hennes samboer sa at vi bare skulle glemme det. Tror han mene rbilen er helt vrak i utgangspunktet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå