Gå til innhold

Oi, bare 5 dager til UL, nervøs og spendt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må si jeg gleder meg ganske mye, men kan ikke for at det innimellom sniker seg inn tanker og bilder i hodet mitt som samtidig gjør at jeg gruer bittelitt. Håper bare alt går bra, så jeg kan fortsette å glede meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal du på tirsdag? det skal jeg også

Skrevet

Så spennende :) Blir morro det!! Jeg har en måned igjen før jeg skal inn, tiden går aaaaltfor sakte ;)

Skrevet

Tror bare dere kan glede dere, som regel er alt bare velstand. Og da er det verdens mest herligste opplevelse :-)

Men det er absolutt normalt å være nervøs og spent, det var jeg også.. men det forsvant fort når bildet dukka opp på skjermen..

Skrevet

hei! jeg skal også på ultralyd om fem dager! føler nettopp som deg - gleder meg, men bladete følelser innimellom. får bare håpe det er liv der inne, og at barnet er friskt. tror det vil føles veldig godt etterpå når man har fått sett noe som rører seg! lykke til;)

Skrevet

Jeg føler også akkurat det samme! Skal på mandag. Vår første baby, og første gang vi skal på ultralyd. Gleder meg så!! Men er litt nervøs etter diverse skrekkhistorier...

Vi får krysse fingrene for oss alle! =)

Skrevet

jeg skal også på mandag! er kjempespent... gleder meg og gruer meg og er kjempenervøs for at ikke alt skal være som det skal.Men tenk så deilig om det er det og alt bare blir bekreftet ... og man ser om det blir gutt eller jente:) Teller virkelig dagene..

Skrevet

Når på dagen skal du? :)

Skrevet

Jeg skal være på UL på kvinneklinikken i stavanger ti på ti på tirsdag. Deilig at jeg ikke må vente til slutten på dagen, hadde gått på veggen, he he.

Har jo vært på ul før, med førstemann da, det var utrolig deilig da hun sa at alt så fint ut.

Jeg tror jeg skal være med på det nye forsøket som de holder på med, med såkalt fargedopler (skrives det slik???). Best å undersøke alt så godt som mulig tror jeg.

Skrevet

så gøy med flere som skal samme dag som meg da :) jeg skal på onsdag klokken 14 og grugleder meg som en liten unge... blir koselig men skummelt... bare håper å få se nurket hopperundt.. og at alt er bra selvfølgelig.! Var med min svigerinne på ultralyd med hennes datter da min bror ikkekunne være med.

Det var kjempe herlig å se henne hoppe rundt... gleder meg til å se min kvantum :o)

lykke til på dagen alle sammen :)

Skrevet

Ultralyd var en kjempeherlig opplevelse. Var der på selveste julaften og terroriserte forumet her en del før det. Tenkte mye rart og ville helst snike meg unna UL på selveste selveste dagen,

Men var en kjempeflott opplevelse. BAre å se den lille sprelle rundt, tror de kunne sagt hva som helst. Bare jeg så det var liv der inne så ble jeg helt fjern. Stort sett går alt veldig bra. Og jeg angrer på at jeg tenkte så mye på det i forkant!

Nyt det og gled dere masse:D

Skrevet

Jeg skal på ultralyd til onsdag:)

Skrevet

Skrev en melding til deg, men så låste pc'en seg så jeg vet ikke om du fikk den? ville bare ønske deg lykke til i morgen :)

Skrevet

jeg skal også i morra, tirsdag, og er så spent! første gang for meg. Vi får rapportere tilbake her i morra og onsdag, da - spennende å høre hvordan det var for dere alle. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...