Gulosten™ Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Så da kan jeg vel ikke henge her inne mer da.... Litt snodig er det også.... Legger ved link til fødselshistorien min for nøyaktig 3 år siden..... http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/min_historie/dulosten_forteller Reiste til Ullevål kl 7 om morgenen, og kl 21:03 var hun ute:) I dag skal vi på Egon tenker vi, for å kose oss litt ekstra med besteforeldrene. Fullt hus og stormende jubel og barneselskap på lørdag, og "voksen"selskap på søndag:)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 hipp hipp hurra ) lillesnupp har pyntet seg i dag i anledning bursdag, selvom vi ikke ses før lørdag... hihi kjøpte gave i går, så vi håper prinsessa di blir fornøyd ) blir det hjemme på lørdag? vi gleder oss!!!!!
Gulosten™ Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2008 Jeg tror faktisk vi blir såpass mange at jeg skal prøve å få det til i barnehagen.... *ringe barnehagen og spørre*
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 si ifra da ) barnehagen passer fint for oss, for den er så nærme... hihi men du... nå får du se og pelle deg ut herifra frem til du får en ny en... ;-p
Gulosten™ Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2008 Ja greit jeg stikker nå!!! (Har en slags IKM til helgen.... )
Gulosten™ Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. januar 2008 Fikk bekreftet at det blir i barnehagen:) Kl 15. Men det fikk du sikkert beskjed om på FB:P
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Hipp Hipp Hurra for den vesle store jenten din=)
Gulosten™ Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. januar 2008 Og grattis med spire, Blue!!! Skjedd fort det eller??? Når er termin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå