Gå til innhold

Fine smale mammabukser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hola,

Noen som vet om noen fine mammabukser.

Jeg vil ha noen som er skikkelig smale i bena ..

Finner bare "slengbukser" jo .... :o) ¨

Klem DD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Deler dine fortvilte utrop...:) Har lett "overalt", og de eneste buksene jeg har funnet er mammabukser på h&m, men det er ikke dongeri, men "finere" med strech. Finnes i brun og sort. De er de beste jeg har klart å finne. Dongeri er helt umulig. Håper du får annen respons på innlegget ditt, der noen vet:)

Ha en fortsatt fin dag!

Skrevet

"polarn o pyret" eller "den kule mage", polarn o pyret er skikkelig smale og ser ikke ut som mammabukser i det hele tatt.

Skrevet

Jeg har mammajeans fra Lindex som er ganske smale i bena. I hvert så smale at jeg fint får de ned i støvletter uten for mye "stoff" til overs.

:-)

Skrevet

Takk for svar jenter :o)

Skrevet

Jeg vet ikke om de finnes i Norge, men på h&m i London (Kenshington) hadde de en bukse som var akkurat passe rundt rumpa på meg, men så trang i leggene at jeg sleit leenge for å få den på. De hadde tre eller fire ulike typer gravidjeans der, kanskje de samme finnes på nett? I siste Gravid (det som kom i går) er det også noen Fornarina jeans som ser smale ut i bena, men de er jo styggdyre, da...

Skrevet

Lindex har i alle fall hatt, jeg fant ei kjempefin ei i dongeri som er smal..Bruker den hele tida, så jeg må tørke den om natta etter vask ;) og kosta bare 299.- :-)

Skrevet

Merket: Mama-Licious. har kjempefine mammabukser. I alle slags fasonger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...