DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Hola, Noen som vet om noen fine mammabukser. Jeg vil ha noen som er skikkelig smale i bena .. Finner bare "slengbukser" jo .... ) ¨ Klem DD
HjelpesMEJ Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Hei! Deler dine fortvilte utrop... Har lett "overalt", og de eneste buksene jeg har funnet er mammabukser på h&m, men det er ikke dongeri, men "finere" med strech. Finnes i brun og sort. De er de beste jeg har klart å finne. Dongeri er helt umulig. Håper du får annen respons på innlegget ditt, der noen vet:) Ha en fortsatt fin dag!
Mony74 Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 "polarn o pyret" eller "den kule mage", polarn o pyret er skikkelig smale og ser ikke ut som mammabukser i det hele tatt.
jacobblirstorebror Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Jeg har mammajeans fra Lindex som er ganske smale i bena. I hvert så smale at jeg fint får de ned i støvletter uten for mye "stoff" til overs. :-)
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2008 Takk for svar jenter )
En snupp - og en knert i magen Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Jeg vet ikke om de finnes i Norge, men på h&m i London (Kenshington) hadde de en bukse som var akkurat passe rundt rumpa på meg, men så trang i leggene at jeg sleit leenge for å få den på. De hadde tre eller fire ulike typer gravidjeans der, kanskje de samme finnes på nett? I siste Gravid (det som kom i går) er det også noen Fornarina jeans som ser smale ut i bena, men de er jo styggdyre, da...
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Lindex har i alle fall hatt, jeg fant ei kjempefin ei i dongeri som er smal..Bruker den hele tida, så jeg må tørke den om natta etter vask og kosta bare 299.- :-)
Ned 20,4kg.. Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 Merket: Mama-Licious. har kjempefine mammabukser. I alle slags fasonger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå