Nilla43 Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Var til lege i går pga halsbetennelse, og da tok han en graviditetstest også siden vi fant ut det var best å sjekke. Den var negativ, men han sa at det ikke nødvendigvis var riktig siden det var så tidlig (IKM var 30. des). Så hva skal jeg tro?? I det ene øyeblikket føler jeg meg gravid pga "tung" følelse i puppene, og mens-kvisene kommer ikke. Og så tenker jeg i neste øyeblikk at nei, det er jeg ikke - testen var negativ. Og den hos legen skal vel være ganske safe? Har hatt 28 dagers syklus. Var hos gyn i desember og fikk pergo og skal begynne på det neste mens - som jo ikke kommer. Grrrr.... I tillegg fikk jeg cyklokapron pga svært kraftig mens som skal tas de første dagene. Og så begynner jeg å fundere - hva hvis mensen kommer - altfor sent - er det da en vanlig mens bare forsinket, eller kan det være en tidlig SA? Og kan jeg da ta cyklokapron og pergo? Uff, føler meg skikkelig usikker om dagen. Noen som kan muntre meg opp litt eller hjelpe??
Drømmer om barn nr. 3 Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Kan vel ikke hjelpe deg så mye for jeg vet ikke noe om de tablettene du tar. Men - har hørt at det kan være at tester ikke slår ut før flere dager etter forventet mens. Så det går jo an å håpe ennå.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Hei, det kan godt være at pergotime-kuren utsetter mensen din. Har du faste sykluser?
Nilla43 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2008 Takk for svar - nå har jeg testet positivt og vet grunnen! Var nok litt tidlig i forrige uke hos legen. Rakk ikke å begynne på pergo - skulle begynt nå i januar, men det klaffet jo på naturlig vis! Kjempeglad :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå